השוק

טדי שגיא נכנס לעולם ההימורים? ירכוש 30% מחברת משחקים בריטית

איש העסקים טדי שגיא צפוי לרכוש כמעט 30% מחברה בריטית המנהלת אתר מכרזים יוקרתי, בעבור 40 מיליון שקלים. כל הפרטים על העסקה שבדרך
מערכת ice |  1
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
על פי דיווחים חדשים הפמילי אופיס של טדי שגיא, Global Invest, תרכוש 29.9% מחברה בריטית בשם Best of the Best וזאת בתמורה לכ-40 מיליון שקל. החברה חתמה על מזכר הבנות שאינו מחייב, במסגרתו גם ירכוש את חבילת המניות בעיקר ממשפחת הינדמארץ' שייסדה את החברה לפני כ-23 שנים.
החברה נחשבת לחברת משחקים עם רגולציה המתבססת על כישורים ולא על מזל ולכן אינה חברת הימורים. החברה מנהלת אתר מכרזים שבועיים, במסגרתם ניתן לזכות במגוון מוצרי יוקרה כמו רכבים וחופשות.
 
החברה החלה דרכה עם חנויות פיזיות בנמלי תעופה מרכזיים ובמרכזי קניות בבריטניה, עד שעברה לפעילות רק במסגרת אתר. לאתר יש קהל לקוחות נאמן בהיקף של 1.8 מיליון אנשים והחברה נסחרת בבורסת המשנה הבריטית בשווי של 37.7 מיליון פאונד.
מדובר בחברה רווחית ונקייה מחובות, שחילקה בין השנים 2018-2022 דיבידנד בהיקף של כ-14 מיליון פאונד. את השנה הפיסקלית שנגמרה באפריל סיימה עם הכנסות של 44.7 מיליון ופאונד ועם רווח נקי, לפני מס, של 5.1 מיליון פאונד. המחיר למניה בעת המכירה לטדי שגיא נקבע על 4 פאונד למניה, המהווה הנחה של כ-10% על מחירה האחרון, טרם פורסמו ידיעות על היקף ופרטי העסקה.
 
לצד חתימה על מזכר לא מחייב של רכישת המניות, הצדדים הגיעו להסכמות גם על נושאי שיווקי והפצה. טדי שגיא יוכל להפיץ את החברה מחוץ לגבולות בריטניה באופן בלעדי, אך בגבולותיה לא יוכל לעשות זאת בבלעדיות.
ויליאם הינדמארץ' אשר מוכר לשגיא את מניותיו אמר על ההסכם: " Best of the Bestהתפתחה בצורה משמעותית בחמש השנים האחרונות... כדירקטוריון וכהנהלה, תמיד האמנו שלחברה יש סל של מוצרים שניתן לשווק אותו גלובלית באופן מוצלח. ההסכם עם Globe Invest יספק לחברה את המומחיות התפעולית ואת היכולת להפוך לשחקן בינלאומי ולא רק מקומי, תוך מינוף נוסף של הדאטה הקיים של החברה והמשך בנייתה על בסיס היסודות החזקים שיצרנו. כמייסד החברה, אני מאוד אופטימי ונרגש להכריז על שותפות אסטרטגית זו עם חברה בעלת מומחיות גלובלית  והיסטוריית ביצועים מוכחת בשיווק והפצה דיגיטליים. אני נותר מחויב להוביל את החברה לשלב הבא של התפתחותה בשיתוף פעולה הדוק עם Globe Invest".
 
מצד Globe Invest נמסר: "ויליאם ורופרט בנו מודל עסקי ראוי להערצה ואנחנו מרגישים שיש לנו את הזכות להיות חלק מהשלב הבא במסע של Best of the Best, בכך שנעזור לחברה לצמוח בשוק הבריטי, שהוא ביתה, וכן להפיץ את המוצר שלה לקהל בינלאומי חדש. אנו מצפים לתמוך ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם החברה, ויליאם ורופרט כדי להפיק את המרב מההזדמנויות שבפתח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח הוא עשה הכסף שלו מהימורים ! עלק נכנס להימורים
    אריק 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות ההימורים עשה הכסף שלו
    סגור