השוק

קבוצת מר זכתה במכרז בהיקף של 20 מיליון שקל

במסגרת הזכייה, החברה תבצע פרויקט של הקמת מגדלי תקשורת נושאי מערכות ומתקני הרמה. כמו כן, קבוצת מר קיבלה אופציה להארכת הפרויקט לשתי תקופות נוספות

מערכת ice | 
רועי הס (צילום אייל טואג)
קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה כי זכתה במכרז של משרד הביטחון לתכנון וביצוע מגדלי תקשורת, נושאי מערכות ומתקני הרמה אשר יוקמו בגבולות המדינה ובאתרים שונים. מדובר על פרויקט בהיקף משוער של כ- 20 מיליון שקלים לשנה, עם אופציה להארכה לשתי תקופות נוספות של שנה כל אחת. להערכת החברה, במידה ומשרד הביטחון יממש את אופציית הארכה, היקף הפרויקט צפוי לגדול. כמו כן, שיעור הרווחיות בפרויקט עומד על שיעור הרווחיות המקובל בפרויקטים דומים של החברה וחברת הבת.
 
קבוצת מר היא חברה ישראלית גלובלית המציעה מגוון פתרונות רחב מבוסס טכנולוגיות ושירותים מקצה לקצה, לרבות ייעוץ, פיתוח, הנדסה וייצור, כמו גם אינטגרציה והטמעה. החברה עוסקת באספקת פלטפורמות מקיפות למודיעין ובטחון המולדת, פתרונות סייבר ותשתיות תקשורת מתקדמות למפעילי תקשורת וכן הטמעה של אתרים סלולריים ורשתות סיבים ופיתוח מערכות תקשורת טקטיות. החברה נוסדה כחברה משפחתית בשנת 1982 והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב משנת 1992.
 
החברה מעסיקה כיום כ-650 איש, בין היתר בחברות בנות ברחבי העולם ופועלת באמריקה הלטינית, ארה"ב, אפריקה, אנגליה, אסיה וישראל. מר מנוהלת על-ידי רועי הס, מנכ"ל הקבוצה וניר למפרט יו"ר הדירקטוריון ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט. משרדי ההנהלה של קבוצת מר נמצאים בחולון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה