השוק

חברת ההייטק הישראלית סיימה את הליך המיתוג החדש

התחלה חדשה: כלנית מקבוצת וואן טכנולוגיה סיימה את הליך המיתוג החדש, הציגה את המנכ"ל החדש ועברה למשרדים החדשים של החברה בנתניה
מערכת ice | 
אבי מוסרי (צילום אלירן אביטל)
חברת כלנית, מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), השלימה בימים אלה תהליך של מיתוג שיווקי והתחדשות עסקית. את התהליך הוביל אבי מוסרי – המנכ"ל החדש של החברה. במסגרת המיתוג הושק לוגו חדש לחברה ובקרוב יעלה לרשת אתר אינטרנט מחודש. כחלק מהמהלך, עברה כלנית למשרדים חדשים באזור התעשייה של נתניה, הנפרסים על פני 2,000 מ"ר ומתווספים לאתרים נוספים של החברה במרכז הארץ.
 
כלנית מעסיקה כיום כ- 1,500 עובדים ונחשבת למובילה בתחום המוקדים הטכנולוגיים, שרותי HELP DESK ו-CALL CENTER. בנוסף לכך כלנית מספקת שירותי ניהול והפעלת תשתיות מחשוב בארגונים, שירותים מנוהלים המותאמים אישית לצורכי הלקוח, ושירותי מומחים בעולמות ה- IT לחברות הגדולות במשק הישראלי.
 
למעשה ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), היא חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, וספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים. לחברה אלפי לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. ONE נכללת במדד ת"א 125 בבורסת ת"א ונסחרת לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד שקל. מייסד ומנכ"ל החברה הוא עדי אייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה