השוק

מהמושב בצפון לבורסה הקנדית לפי שווי 50 מיליון דולר

הסטרטאפ 'Stik-It' הישראלי למוצרי קנאביס פונקציונליים במהלך פורץ דרך. החברה ממושב דלתון בצפון מבצעת הנפקה בקנדה
מערכת ice | 
סטארט-אפ הקאנביס הישראלי Stick-It"", ממושב דלתון, המפתח "מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) לצרכים פונקציונליים המיועדים לשימוש בתוך סיגריה, עושה קפיצה משמעותית לתעשיית הקנאביס העולמית ומודיע על גיוס של 3 מיליון דולר קנדי לפי שווי של 50 מיליון דולר קנדי (130 מיליון ש"ח).
 
המוצר נטול רכיב ה-THC (הממסטל) ומטרתו לסייע ביצירת מגוון פתרונות פונקציונליים, בהם- שיכוך כאבים, יצירת יכולת מיקוד, שיפור איכות השינה ועוד. כבר בימים אלה המוצר משווק ב-20 אתרי סחר מקוון המשלחים לעשרות מדינות וכן באמצעות משווקים קמעונאים במדינות רבות, בניהן- אנגליה, צרפת, שוויץ, ספרד, סלובקיה, אורוגואי ורומניה, ובכך המוצר נמכר באלפי נקודות חנויות ברחבי העולם. כמו כן, בימים אלה פועלת החברה לקבלת היתר מכירה במדינות הרלוונטיות בארצות הברית, לרבות ניו יורק אשר הצטרפה אושרה לאחרונה למכירת מוצרי קנאביס.
 
מאז כניסתו של המנכ״ל אלי בן הרוש , בחודש מרץ 2021, עברה החברה מהפכה ושדרוג עצום ולאחרונה אף הקימה מפעל חדש במושב דלתון בו מפיקים את חומרי הגלם לייצור מקלונים מסוג Premix – חומרי הגלם ללא CBD. בנוסף החברה הקימה מפעל נוסף לייצור סטיקים עם CBD בברצלונה. כמו כן מקימה Stick-It  מפעל חדש בסאן דייגו, קליפורניה, עם שותף מקומי בהשקעה של כמיליון דולר. לחברה יש הסכמים במשא ומתן עם שאר המדינות בארה״ב ליצור מכירה והתרחבות.
 
אלי בן-הרוש, מנכ"ל Stick-It: "ההנפקה פורצת הדרך בקנדה היא הסנונית הראשונה, אשר התאפשרה בזכות אמון המשקיעים וגיוס ההמונים ע"י מאות ישראלים. מרגש כל יום מחדש לראות את הביקושים העצומים להשקעות בחברה ואנו שמחים לאפשר למשקיעים לגדול איתנו. הטכנולוגיה שפיתחנו לייצור מקלון הקנאביס הינו מהשורה הראשונה בעולם, תוביל את תעשיית ההייטק הישראלים בתחום ותמשוך משקיעים נוספים להצטרף אלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה