השוק

בהשקעה של 75 מיליון שקל: שמלצר חוברת למגדלור

דור שלמה, חברה בשליטת משפחת שמלצר, חוברת לבית ההשקעות מגדלור כשותפה אסטרטגית לקרנות הגידור; התחייבה להשקיע 75 מיליון שקל
מערכת ice | 
טובי שמלצר מבעלי שלמה ביטוח (צילום עזרא לוי)
מגדלור, בית השקעות אלטרנטיביות, מודיע על  הסכם בעלי מניות אסטרטגי עם משפחת שמלצר, מבעלי השליטה בקבוצת שלמה, ביחס לקרנות הגידור של מגדלור. דור שלמה, חברה בשליטת בני משפחת שמלצר, תהפוך לבעלת מניות בחברה בת של מגדלור אשר מחזיקה בשליטה בחברות הניהול ובשותפים הכלליים של קרנות הגידור מבית מגדלור. במסגרת ההסכם, התחייבה דור שלמה להשקיע כ-75 מיליון שקל בקרנות הגידור של מגדלור, כאשר ההשקעה תבוצע במספר פעימות עד ל-30.1.23. 
בעקבות ההשקעה, תחזיק מגדלור בכ-73.7% בחברת האחזקות של קרנות הגידור מבית מגדלור ודור שלמה תחזיק ב-26.3%. בהתאם להסכם בעלי המניות האסטרטגי בין מגדלור לדור שלמה, כל קרן גידור עתידית מבית מגדלור תוקם תחת חברת האחזקות המשותפת.
 
ההשקעה של משפחת שמלצר תבוצע בתנאים דומים לאלו שיחולו ביחס למשקיע בסדר גודל דומה תוך התחייבות לתקופת חסימה ((Lock-Up Period בת 24 חודשים, למעט חריגים. בנוסף, במסגרת הסכם בעלי המניות נכללה התחייבות של מגדלור כי תשקיע בעצמה באופן ישיר בקרנות הגידור סכום שלא יפחת מ-5 מיליון שקל וכן נכללה התחייבות של אש פרופיט- סוכנות לביטוח, חברה בשליטת חלק מבעלי השליטה במגדלור, כי תשקיע סכום של 5 מיליון שקל בקרנות הגידור מבית מגדלור.
קבוצת שלמה החלה את דרכה כחברת השכרת רכב ליסינג ומתן שירותים לכלי רכב, והיא אחת מקבוצות ההשקעה המובילות בישראל. לצד היותה החברה המובילה בישראל בתחום שירותי רכב, עם צי של כ-85,000 כלי רכב, יש לקבוצה השקעות בענפי תעשייה שונים. קבוצת שלמה כוללת את שלמה החזקות, קבוצת אפקון החזקות, מספנות ישראל, עסקי נדל"ן, קבוצת גולד בונד/ קונטרם - מסוף מכולות ומטענים, תדיראן טלקום, ,תלמה שלמה תיירות ושלמה ביטוח.
קרנות הגידור של מגדלור מובלות על ידי כפיר חסין, והינן חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת סל מוצרי ההשקעות האלטרנטיביים המנוהלים על ידה ועולה בקנה אחד עם יעדיה של מגדלור. חסין, שימש כמנהל ההשקעות הראשי בהראל פיננסים והיה בעבר מנהל ההשקעות של תחום הפנסיה בכלל ביטוח וכמנהל הנוסטרו ותחום איגרות החוב של מגדל.
רן צדיקריו, מנכ״ל מגדלור, אמר כי: "אנו שמחים על השותפות האסטרטגית עם משפחת שמלצר. ההסכם הוא אבן דרך משמעותית עבור קרנות הגידור שלנו, ויסייע במימוש האסטרטגיה להרחבת סל המוצרים של מגדלור עבור לקוחותינו באפיק קרנות הגידור. אני סמוך ובטוח שיכולות ניהול ההשקעות שלנו ושיתוף הפעולה עם משפחת שמלצר ישיאו ערך עבור המשקיעים בקרנות הגידור של הקבוצה, כמו גם עבור בעלי המניות של מגדלור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה