השוק

חשבון חשמל ענק: זוג מבוגר קיבל חשבון של מיליונים

הזוי: מיכאל ושרה פרידמן, בני זוג בשנות ה-70 קיבלו חשבון חשמל על סך של כ-27 מיליון שקל.  מוקדני השירות הסכימו עמם שישנה תקלה בחשבון, אך אף אחד מהם לא היה מסוגל לעזור להם לעדכן את הסכום
מערכת ice |  2
חשבון חשמל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזוי: מיכאל ושרה פרידמן, בני זוג בשנות ה-70 לחייהם מגבעת שמואל, קיבלו השבוע חשבון חשמל על סך של, שימו לב - 26,885,384 שקלים.  אבל למרות שמוקדני השירות הסכימו עמם שישנה תקלה בחשבון, לטענתם, אף אחד מהם לא היה מסוגל לעזור להם לעדכן את הסכום, והם עברו מאדם לאדם ללא הועיל.
בשיחה ל"מאקו" סיפר מיכאל פרידמן: "קיבלתי את החשבון ונלחצתי מאוד. ישר צלצלתי למוקד השירות ביום רביעי שעבר בבקשה לבטל את החשבון. הסברתי שנפלה טעות, והמוקדנים הסכימו איתי שהחשבון הזוי, אבל טענו שהם לא יכולים לעשות כלום ושזה עבר להנהלה. ביקשתי שיחזרו אלי אבל אף אחד לא חזר לאשר שזה אכן סודר. העברנו את כל ראש השנה בדאגה מאוד גדולה. אשתי הגיע למיון עם לחץ דם גבוה. אני לא יודע אם זה בגלל זה, אבל אין ספק שזה השפיע".
 
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות, שיווק ורגולציה בחברת החשמל, הגיב והסביר כי באותו יום שבו צלצל פרידמן כבר תוקנה החשבונית ונשלחה בדואר לביתו, אבל הסיבה שהוא לא עודכן בנושא הייתה שהטלפון שקיים במערכת לא תקין.
"מזל שלא עשיתי הוראת קבע", מסכם מיכאל את החוויה המפוקפקת. "אם הייתי עושה זה היה מגיע לבנק ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. הייתי צריך לפתוח הדסטארט לתשלום אולי", ושרה מסכמת בחיוך: "אולי בתור פיצוי יתנו לנו זיכוי ולא נשלם חשבון עד 120".
בחברת החשמל מסרו כי הזוג לא חוייב ונשלח חשבון חדש עם הסכום העדכני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהחלט חייבים לתבוע את חברת חשמל. זה מטורף
    עוגמת נפש רצינית 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהלות ח"ח מרגע שידעה על הטעות הייתה חייבת להיות שונה ואין שום סיבה שתתנהל כך.
    סגור
  • 1.
    אני מציע שיתבעו אותם על עגמת נפש ושהאשה היתה במיון
    יוסי 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בכלל לא מצחיק, אם חלילה היה קורה לה משהו חמור, רק אז היו חושבים למה ? שיהיו בריאים ונראה איך חברת החשמל תגיב
    סגור