השוק

נאוויטס רוצה לתגמל את תדמור, המוסדיים חוסמים זאת

שינוי מודל התגמול של נאוויטס פטרוליום, אשר אמור לשרת את היו"ר גדעון תדמור, נתקלת בסירוב מטעם המוסדיים. בשותפות עדיין לא ויתרו ויכנסו אספת בעלי מניות ב-7 בנובמבר
מערכת ice | 
גדעון תדמור (צילום יחצ, pixabay)
נאוויטס פטרוליום דוחה ל-7 בנובמבר את אספת בעלי המניות שאמורים להצביע על שינוי מודל התגמול והכל בגלל התנגדות המוסדיים להנפקת חבילת אופציות בשווי של יותר מ-5 מיליון שקלים. השותפות שעוסקת בחיפוש, פיתוח והפקה של גז טבעי ונפט בארה"ב וקנדה ניסתה לנצל את עליית מחירי האנרגיה, אך כעת נעצרת על ידי המוסדיים.
לפי ההצעה המקורית, היו"ר גדעון תדמור אמור לקבל חבילת אופציות בשווי של 3.8 מיליון שקל, בעוד שסגן היו"ר יעקב כץ, והמשנה למנכ"ל חנן וולף, אמורים לקבל אופציות בשווי של 750 אלף שקל. כמו כן, בחברה מנסים להעלות את שכר המנכ"ל ל-125 אלף שקלים (לעומת 100 אלף שקלים כיום) עבור 100% משרה.
 
לפי המוסדיים, המוטיבציה של תדמור, המחזיק גם בשותף הכללי, לא צריכה להשתנות בעקבות מבנה השותפות הקיים. החברה עומדת לקראת פיתוח פרויקט שנדדואה במימי מפרץ מקסיקו. במפרץ ישנן עתודות בהיקף של 301 מיליון חבריות נפט ובאם יצליחו לפתח שדה זה, הוא יכניס הון רב גם לתדמור בזכות אחזקותיו הרבות.
בשותפות עצמה טענו כי מדובר בשינויים על מנת להשוות את תנאי התגמול בחברות ציבוריות בעלות מאפיינים דומים. כמו כן, הוסיפו כי דמי הניהול לא עודכנו מאז שנקבעו בעת הנפקת השותפות בשנת 2017. השותפות נסחרת בשווי במדד ת"א 125 בשווי נוכחי של 1.65 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה