השוק
הישראלית שהצליחה לגייס מאות מיליוני דולרים בתקופת משבר
חברת OpenWeb הכריזה על סבב גיוס בגובה 170 מיליון דולר, פחות משנה לאחר שגייסה 150 מיליון דולר ולפי שווי של מיליארד וחצי דולר
הסטארטאפ הוותיק OpenWeb הודיע לפני זמן קצר על השלמת סבב גיוס שישי בגובה 170 מיליון דולר בהובלת הקרן הקנדית Georgian Partners. הסבב מעניק לחברה הערכת שווי של מיליארד וחצי דולר.
החברה, שהוקמה ב-2012 תחת השם Spot.IM וגייסה לפני הסבב הנוכחי 216 מיליון דולר, מהם 150 מיליון לפני 11 חודשים, מציעה מעין רשת חברתית עצמאית לאתרים של גופי תקשורת. הרשת הזו מאפשרת למשתמשים להירשם, להגיב באתרים של גופי תקשורת שונים ולנהל את התגובות והקשרים מאתרים שונים. מהצד השני, גופי התקשורת מקבלים ניהול של התגובות, סינון של כאלו פחות רצויות ומעל הכל, מידע על הגולשים להתאמה של הפרסומות המוצגות להם באתרים.
במערכת של החברה משתמשים יותר מ-1,000 אתרים ברחבי העולם, ובהם הניו-יורק טיימס, יאהו, פוקס ניוז ורוב העיתונים והאתרים הגדולים בישראל (אך ice אינו ביניהם). לדבריה, בכל חודש מגיבים באמצעות המערכת שלה יותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
המייסד והמנכ"ל, נדב שובל, מסר כי "ההשקעה הזו מייצגת מחווה אדירה של אמון במשימה שהצבנו לעצמנו – להילחם ברעילות וליצור מתחמים בריאים ופתוחים יותר לשיחות המניעות את החברה קדימה. קורה כרגע שינוי פרדיגמה בתקשורת, ויש לנו הזדמנות להוביל שינויים אדירים בדרך שבה אנשים מתקשרים אחד עם השני בחללים וירטואליים, כמו גם בדרך שבה מו"לים ומפרסמים יוצרים ומתחזקים קשרים מתמשכים עם הקהלים שלהם. OpenWeb מספקת את לבני הבניין לעתיד הרשתות המקוונות".
עוד ב-
מרגרט ווּ, המשקיעה הראשית בג'ורג'אן פרטנרס, אמרה כי "OpenWeb מציעה מגוון מו"לים מובילים, משתמשים מעורבים, יכולות מידע ואלגוריתמים ייחודיים לניטור וכיוון. בזמן שמו"לים ומפרסמים מחפשים חלופות אמינות ואיכותיות ל'גנים הנעולים' של הרשתות החברתיות, ראינו הזדמנות לשתף פעולה עם OpenWeb על מנת ליצור סביבות חברתיות איכותיות למותגים ולהעביר פרסום מותאם אישית בקנה מידה גדול".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



