השוק

הפניקס אקסלנס במו"מ לרכוש את אפסילון ב-50 מיליון שקל

על פי דיווחים חדשים בית ההשקעות הפניקס-אקסלנס ירכוש את השליטה בבית ההשקעות אפסילון מידי המייסד המזוהה עמה, שמואל פרנקל וקובצת דסק"ש
מערכת ice | 
הפניקס (צילום Magma Images)
על פי דיווחים חדשים של 'כלכליסט' בית ההשקעות הפניקס-אקסלנס נמצא במגעים מתקדמים לרכישת בית ההשקעות אפסילון, אשר נמצא בימים אלו בשליטת קבוצת דסק"ש ואחד המייסדים שמואל פרנקל. על פי ההערכות, התשלום להשלמת העסקה יהיה במזומן ויעמוד על טווח של 45-50 מיליון שקלים. 
אפסילון, שהוקם בשנת 1988, אמנם מוכר אך אינו נחשב לבית השקעות מוביל במדינה. בעבר היו ניסיונות של פרנקל לבצע מיזוג עם חברות אחרות אך אלו אינם עמדו בציפיות או מומשו. במסגרת ההסכם המתקרב פרנקל ימשיך לעבוד בחברה בתפקיד בכיר לפחות בשלוש עד חמש השנים הקרובות ועובדי חברתו יהפכו להיות עובדי הפניקס.
 
בעת זו, דסק"ש מחזיקה ב-67% מהמניות, ששוות כ-59 מיליון שקל, ופרנקל מחזיק בשאר למרות היותו האדם הדומיננטי והמזוהה עם בית ההשקעות שהקים. למרות שאפסילון לא הצליח להפוך לדומיננטי בשוק תחת פרנקל, כן הוקמה אפסילון חיתום שהצליחה להשאיר חותם עמוק יותר ועל פי ההערכות תוקם עם הפניקס חברת חיתום חדשה לאחר שזו של אקסלנס לא צלחה ונסגרה. 
הקמת חברת החיתום דווחה כבר באפריל אך טרם הושלמה, כנראה לאור המו"מ החדש והנוכחי לרכישת השליטה מפרנקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה