השוק

חברת Lemonade סוגרת רבעון עם פרמיות ב-609 מיליון דולר

החברה סוגרת רבעון עם פרמיות בסך של כ-609 מיליון דולר; מתחילה לנוע לעבר רווחיות, תוך שימור קצב צמיחה של כ- 20% בשנה הבאה

מערכת ice | 
דניאל שרייבר ושי וינינגר (צילום בן קלמר)
חברת האינשורטק Lemonade (למונייד), מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2022. סך היקף הפרמיות ברבעון זה עמדו על כ-609 מיליון דולר. גידול זה כולל את הפרמיות אותן קיבלה למונייד במסגרת רכישת Metromile. הפרמיה הממוצעת ללקוח עלתה ב-35% לכ-343 דולר, וזאת בשל עלייה באחוז הלקוחות המחזיקים ביותר מפוליסה אחת.
החברה ממשיכה להציג קצב הצטרפות לקוחות גבוה עם גידול במצבת הלקוחות של למעלה מ-195,000 לקוחות ברבעון, כמחציתם מרכישת Metromile. בכך, מדווחת החברה על מספר לקוחות כולל של כ-1.8 מיליון. בהמשך לתחזיות החברה, מדד ה-Loss Ratio ברבעון השלישי עמד על 94% וזאת על רקע רכישת Metromileֿ וכן השפעת ההוריקן איאן. החברה סיימה את הרבעון עם EBITDA שלילית של כ- 65.7 מיליון דולר, שיפור של 8.5% מתחזיות האנליסטים. החברה מציגה גידול של 107% בהכנסות לכ-74 מיליון דולר.
 
במהלך החודשים האחרונים, למונייד השלימה מספר מהלכים שיהוו מנועי צמיחה משמעותיים: במהלך חודש יולי השלימה למונייד את רכישת חברת הביטוח האמריקאית Metromile, במסגרתה קיבלה חברת ביטוח בעלת רישיון בכ-49 מדינות ברחבי ארה״ב, דאטה של למעלה מחצי מיליארד נסיעות, למעלה מ-155 מיליון דולר מזומן ו-110 מיליון דולר בפרמיות. במהלך חודש אוקטובר, הודיעה החברה על המשך התרחבותה הגלובלית עם כניסתה לשוק הבריטי והודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם חברת הביטוח Aviva, המבטחת הכללית הגדולה ביותר בבריטניה ואחת מחברות הביטוח הוותיקות בעולם. כמו כן, לאחרונה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם אחד מאתרי האיקומרס המובילים בארה״ב - Chewy, המונה למעלה מ-20 מיליון לקוחות. במסגרת שיתוף הפעולה, למונייד תציע ללקוחות Chewy את מוצר ביטוח חיות המחמד שלה החל מאביב 2023.
לדברי שי וינינגר, מייסד שותף ומנכ״ל משותף של חברת Lemonade: ״הרבעון הנוכחי מהווה נקודת ציון חשובה באסטרטגיה רבת השנים של למונייד. החל מהרבעון הבא, ומשנה לשנה, נראה שיפור ברווחיות וצמצום בהפסדים. במציאות הנוכחית, שבה גיוסי כספים הפכו ליקרים יותר, שימור מזומנים הופך לחלק משמעותי במערכת השיקולים העסקיים שלנו. אנו מאמינים שהתכנית לפיה אנו פועלים לא רק שתאפשר להסתמך על המזומנים הקיימים בקופה ולהימנע מגיוס כספים בתנאים לא אופטימליים, אלא גם תאפשר לשמר קצב צמיחה בריא של כ- 20% ולהגיע לרווחיות בשנים הקרובות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה