השוק

הכירו את חברות הסטארט-אפ הישראליות שהרוויחו את התואר "קנטאור"

דלויט מפרסמת את רשימת חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בכל העולם בשלוש השנים האחרונות והפעם מככבות שתי חברות ישראליות שצמחו במאות אחוזים בהיקף המכירות
מערכת ice | 
OwnBackup (צילום Buxa Photography)
חברת דלויט ערכה לאחרונה את רשימת חברות הטכנולוגיה הצומחות בעולם וכללה את גידול ההכנסות של חברות טכנולוגיה גדולות בכל העולם לאורך שלוש שנים. השנה נכנסו לרשימה שני קנטאורים ישראלים בשם OwnBackup ו-Tipalti. זו הראשונה רשמה גידול מרשים של 751% במכירות והשנייה ב-410%.
חברת אונ-באק-אפ עוסקת בתחום אחסון המידע בענן ובניהולו באמצעות דיינמיקס, סרוויס נאו, סיילספורס ועוד. הגיבוי שהחברה מציעה מגן מפני אובדן נתונים הנגרם עקב פגיעה זדונית, טעות אנוש, שגיאות ויישומים לקויים. בשנת 2021 החברה הרוויחה את התואר "יוניקורן" עם שווי של 3.5 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס בהיקף של מעל לחצי מיליארד דולר. 
 
החברה כאמור הינה ישראלית והוקמה בשנת 2015. היום מנכ"ל החברה הוא סם גוטמן ומובלת על ידי אריאל ברקמן ואורי ינקילב. החברה נותנת שירות למעל ל-5 אלף לקוחות ברחבי כל העולם ולה כ-800 עובדים, מתוכם מעל ל-170 מועסקים במרכז הפיתוח הישראלי.
החברה הישראלית השנייה שנכנסה לרשימה היא כאמור חברת הפינטק Tipalti שפיתחה ומנהלת פלטפורמת העברת תשלומים בין לאומית. החברה  צמחה משמעותית בתקופת הקורונה עם צמיחת היקף העברות הכספים. הפלטפורמה מהווה תחליף יעיל עבור עסקים ברחבי העולם לתהליכים ידניים וארוכים שמעטים את יעילותן. 
החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי חן עמית המנכ"ל והמשקיע אורן זאב. החרה הצליחה לגייס 550 מיליון דולר, לפי שווי של 8.3 מיליארד דולר. הצלחה זו הביאה אותה לככב ברשימת 15 חברות הפינטק הפרטיות בעלות הערכת השווי הגבוה בעולם. לחברה כ-1200 עובדים ברחבי העולם, 400 מתוכם מועסקים במרכז הפיתוח הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה