השוק

האקזיט הושלם, ופאלו אלטו נטוורקס מתקרבת ל-1,000 עובדים בישראל

פאלו אלטו, החברה האמריקאית של חלוץ הסייבר הישראלי ניר צוק, השלימה את רכישת סטארטאפ הסייבר הישראלי סיידר סקיוריטי תמורת כ-300 מיליון דולר
יאיר מור |  3
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox)
בקושי חודש עבר מאז ההודעה על העסקה לרכישת חברת הסייבר הישראלית Cider על ידי פאלו אלטו, שכידוע הוקמה על ידי הישראלי ניר צוק, והיום כבר מודיעה ענקית אבטחת המידע האמריקאית על השלמת הרכישה – כלומר, כל השלבים לשילוב הצוות והתוכנה של סיידר כחלק מפאלו אלטו הושלמו, ומעתה הן חברה אחת. מניית פאלו אלטו לא רשמה תנועה ניכרת במסחר המוקדם בתגובה לידיעה.
ניקש ארורה, נשיא ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס, מסר כי "אנו נרגשים לקבל בברכה באופן רשמי את סיידר סקיוריטי לפאלו אלטו נטוורקס. הטכנולוגיה של סיידר מספקת נראות וניתוח עמוקים של הכלים והתהליכים המשמשים לאורך מחזור החיים של פיתוח יישומים, מה שמוביל ליכולת לזהות ולטפל בסיכונים קריטיים בכל צעד".
 
כזכור, עסקת הרכישה נחתמה תמורת סכום של כ-200 מיליון דולר במזומן ומניות בשווי של כ-100 מיליון דולר נוספים. זוהי הרכישה השמינית של פאלו אלטו נטוורקס במולדתו של המייסד שלה, והיא מרחיבה את מצבת העובדים שלה בארץ לכ-900.
אתמול כתבנו על כך שפאלו אלטו נטוורקס היא חברת שירותי הסייבר המובילה בעולם לפי חברת המחקר Canalys, עם נתח שוק של 8.4% וצמיחה שנתית של כ-25% בשנה האחרונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לחקלאות אנחנו זקוקים
    גדי 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחייייי מי זקוק??????
    סגור
  • 2.
    קח אותי לעבוד אצלך ניר (* (ל"ת)
    אלדד 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרוב חברות אבטחה לא רואים הגנה (ל"ת)
    מרוב עצים לא רואים 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור