השוק

עובדי כלל מבקשים מיו"ר הרשות לני"ע: רסני את אקירוב

העובדים מנסים למנוע מאיש עסקים לטרפד את עסקת כלל-MAX ופנו לענת גואטה: "אין כל סיבה כי שיגעון גדלות של בעל מניות מיעוט ייפגע בחברה או במי מעובדיה, הבהירי למר אקירוב להפר את החלטתה העקרונית של הרשות- שלא להעניק לו שליטה מכל סוג שהוא בחברה"
מערכת ice | 
אלפרד אקירוב, רוני רז (צילום יחצ, וידאו הד)
על רקע הרצון של איש העסקים אלפרד אקירוב לסנדל את עסקת כלל-MAX, עובדי כלל פנו במכתב חריף לא יושבת ראש הרשות לניירות ערך ענת גואטה, במטרה שתנסה לרסן את אקירוב מלטרפד את העסקה המגבשת.
במכתב, שעליו חתום יו"ר הוועד רוני רז, צוין: "גברתי, כלל ביטוח הינה נכס ציבורי, משמעותי ביותר, לציבור חוסכים גדול ומקום עבודתם של כ- 4,000 משפחות. אני פונה אלייך מתוך חשש לעתיד הבית המשותף, לעובדים ולציבור החוסכים, וזאת על רקע מלחמת אנו שמנהל בעל מניות המיעוט אלפרד אקירוב. איני יכול להתבונן מהצד ולראות כיצד בעל מניות מיעוט מנסח לנהל בפועל, בדרכים פתלתלות, את חברת כלל, כאשר ידוע נראה כי טובת העובדים וציבור המבוטחים אינה עומדת לנגד עיניו".
,
עוד צוין: "הרשות שבראשה את עומדת, כבר הזהירה ואף הגבילה בעבר את צעדיו של מר אקירוב, אולם נראח כי צעדים אלו אינם מהווים חסם בעיניו, והוא ממשיך לנסות בדרכים שונות להשתלט על מוקדי כוח בחברה, כשנראה לעיניי כל שהדבר נובע מטעמי אגו בלבד. כלל החזקות ללא גרעין שליטה הצליחה להגיע עד כה להישגים חסרי תקדים. חזרה לעידן בו יש גרעין שליטה דה פקטו של בעל מניות המיעוט, הוא לא מצב שנאפשר. ועד העובדים בראשותי תומך ברשות ובהחלטותיה, וימשיך לתמוך בכל הנחיה של הרשות שתימנע ממר אקירוב להשתלט על החברה, בין אם כבעל מניות ובין אם כמי שמבקש היתר שליטה, עד שמחול שדים זה ייפסק".
לסיום צוין: "כלל איננה עסק משפחתי פרטי בו יכול בעל הבית "להשתגע" (הוא בעל מניות במיעוט – אז המשפט הזה לא מסתדר – הוא לא בעל הבית הרי לא?!) עובדי החברה הינם הלב הפועם של החברה ופועלים במרץ ובנאמנות להצלחתה. אין כל סיבה כי שיגעון גדלות של בעל מניות מיעוט ייפגע בחברה או במי מעובדיה. ידענו בעבר שנים קשות שעלו לציבור החוסכים בכים ולציבור העובדים במקום העבודה. אנו נעשה הכול כדי שמצב זה לא יחזור. אני מבקש ממך, אנא הבהירי למר אקירוב להפר את החלטתה העקרונית של הרשות- שלא להעניק לו שליטה מכל סוג שהוא בחברה. יתרה מכך, אין סיבה לאפשר לו גישה לחרס אפשרי של חברה מצליחה עם עובדים מרוצים שהם המנוע להצלחתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה