השוק

גם בהייטק חוזרים לגייס: הסטארטאפ myInterview השלים סבב A

הסטארטאפ myInterview שפיתח תוכנות לראיונות עבודה חכמים השלים סבב גיוס A של 11 מיליון דולר וזאת למרות הקשיים בסיוס כספים בתקופה האחרונה בשוק ההייטק; ל-myInterview יש כיום מעל 10,000 לקוחות ברחבי העולם
ניצן כהן |  2
עובדי myInterview (צילום עומר מסינגר)
לאט לאט נראה שגם חברות הייטק חוזרות לגייס כסף. בזהירות ומתינות אבל בכל זאת מגייסים. חברת הסטארטאפ myInterview השלימה בימים האחרונים סבב גיוס A בהיקף כספי של 11 מיליון דולר.
מחברת myInterview, שפיתחה תוכנת ראיונות וידיאו חכמים נמסר כי הגיוס יאפשר לה להרחיב את היצע המוצרים שלה, בהתאם לדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות גיוס המסייעים למשוך ולרתום טאלנטים בהיקפים גדולים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו המשקיעים הנוכחיים של החברה, קרנות Aleph ו-Entree Capital, אליהם הצטרפו Jesselson Capital, וכן השתתפו בסבב הגיוס SeedIL Ventures, Digital Horizon ו-Ocean Azul Partners.
 
ל-myInterview למעלה מ-10,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם מותגים מוכרים כמו Ocado, Goodwill, Six Flags ו-7-Eleven והושלמו באמצעותה למעלה מ-7 מיליון תהליכי גיוס וראיונות. הפלטפורמה מאפשרת להתחבר למועמדים בצורה מותאמת אישית, זאת באמצעות שימוש ביכולות וידיאו חכמות ליצירת חווית מועמדת אנושית יותר. מעסיקים יכולים להשתמש ביכולות האוטומציה וה-AI של הפלטפורמה כדי לזהות ולמשוך צוות מיומן, תוך קיצור של עד ל-70% מזמן מחזור הגיוס. הפלטפורמה מציעה גם אפשרות לשיתוף פעולה בצוותים, יכולות ניהול זרימת עבודה ודיווח, אבטחה ברמה הארגונית, ואינטגרציה עם  אפליקציות HR קיימות ואפליקציות מעקב מסורתיות (ATS).
הפיתוחים העתידיים של החברה יתמקדו בהעצמת המשיכה והמעורבות של המועמדים, באמצעות הפיכת חווית המועמד לאנושית ועמוקה ושינוי תהליך הגשת המועמדות כך שיהיה יותר אותנטי, מותאם אישית, ממותג ומותאם למובייל. 
כחלק מסבב זה, myInterview מינתה את עמליה ברקוט למנכ״לית משותפת. ברקוט מצטרפת לחברה לאחר שהקימה בעבר את Sendinblue, חברת SaaS מובילה. 
עד לשנת 2025, דור ה-Z צפוי להוות כ-27% מכוח העבודה, לפי מחקר שבוצע ע״י קבוצת ManPower. המחקר מצא כי 88% מהעובדים מדור ה-Z מצהירים שמגפת הקורונה השפיעה על הציפיות שלהם ממקום העבודה. במחקר נוסף, שני השיקולים שדורגו כבעלי חשיבות גבוהה היו התרבות הארגונית והמשמעות, על החברות למצוא את דרכים חדשות להתאים את עצמן לכך במטרה למשוך מועמדים מדור ה-Z.
בנג׳מין גילמן, מנכ״ל משותף ומייסד שותף בחברת myInterview: ״אנחנו רואים שינוי קיצוני בשוק בכל הנוגע לעובדים מדור ה-Z ומערכות היחסים שלהם עם מקום העבודה. בימים בהם שיעורי השחיקה חסרי תקדים, ארגונים צריכים להתחבר לדור החדש של המועמדים באמצעות העלאת הרף בתחום מעורבות המועמד. במהלך השנתיים האחרונות חווינו מומנטום אדיר והגיוס הנוכחי יעזור לנו להמשיך ולהתמודד עם המחסור חסר התקדים בכוח האדם, באמצעות חיפוש טוב יותר ומעורבות גבוהה יותר של המועמדים תוך גישה מותאמת אישית״. 
מייקל אייזנברג, שותף בקרן Aleph: ״myInterview בעלת יכולת טובה לסייע ללקוחותיה להמשיך ולייעל את גיוס המועמדים באמצעות צלילה לחוויית מועמד אנושית יותר״. 
אבי אייל, שותף מנהל ב-Entree Capital: ״אנו רואים שינויים דרסטיים בשוק בכל הנוגע לגיוס, במיוחד של צוותים חזיתיים, ומאמינים ש-myInterview מובילה חדשנות משבשת״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחד נצליח
    ישרא-hell 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להשקיע בישראל
    סגור
  • 1.
    מדינת אין עתיד
    המוכר 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה לאט לאט מחברה אחת אתה מסיק לגבי כל השוק דפוק
    סגור