השוק

חברת סלברייט מתפוצצת: חתמה על הסכם בהיקף של 14 מיליון דולר

ההסכם החמש-שנתי יוצר שותפות חזקה בין סלברייט והלקוח, ומאפשר לה להיות שותף מעורב, הן בעולמות פיתוח הידע והיכולות החדשות, והן בתחום הטכנולוגי, בכל הקשור לחקירות דיגיטליות ומודיעין ברמות הגבוהות ביותר
מערכת ice | 
ארתור ויינשטיין (צילום יחצ)
חברת סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, חתמה על הסכם ל-5 שנים עם משטרת סינגפור, בהיקף 14 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, תשתמש המשטרה בפתרון פרימיום לאיסוף ובחינת נתונים (collect & review) של סלברייט, שיסייע לה בהאצת התהליך של איסוף ראיות דיגיטליות באופן חוקי.
ההסכם החמש-שנתי יוצר שותפות חזקה בין סלברייט והלקוח, ומאפשר לה להיות שותף מעורב, הן בעולמות פיתוח הידע והיכולות החדשות, והן בתחום הטכנולוגי, בכל הקשור לחקירות דיגיטליות ומודיעין ברמות הגבוהות ביותר. יצויין גם, כי כחלק מההסכם, משטרת סינגפור תוכל להשתמש בפתרון מיצוי הדאטה המתקדם ביותר של סלברייט ותקבל גישה ישירה ומיידית לצוות השירותים המתקדמים של החברה.
 
"אנו שמחים לשתף פעולה עם רשות אכיפת חוק גדולה זו, ולקדם את המשימה המשותפת שלנו - להגביר את בטחון הציבור ולשמור על קהילות בטוחות יותר", אמר ארתור ויינשטיין, נשיא לעסקים בינלאומיים בסלברייט. "החוזה משקף באופן ממשי את מעמדה של סלברייט כחברה מובילת שוק בתחומה. אני בטוח שפתרונות ה-DI שלנו יסייעו ללקוח במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה