השוק

חיים כצמן מוכר קניון בפולין; ג'י סיטי בראלי של 30% בחודש

ג'י סיטי מוכרת את קניון אטריום בפולין בתמורה ל-175 מיליון שקל; החברה לא תרשום רווח מהמכירה אולם היא תשפר את מצבה בשל יעוד התמורה לפירעון חובות; מניית ג'י סיטי עולה ב-1.3% ומשלימה ראלי של כמעט 30% בחודש
ניצן כהן |  1
חיים כצמן (צילום יחצ גזית גלוב, ויקיפדיה/ Adrian Grycuk)
איש העסקים חיים כצמן ממשיך במסע ההתאוששות בג'י סיטי. כצמן לוקח את החברה למימוש נוסף של קניון אטריון שבפולין בתמורה ל-175 מיליון שקל. המכירה אמנם לא תניב לג'י סיטי רווח (מאחר והוא כבר הוכר בעבר) אבל תשפר את הנזילות שלה ובעיקר תשפר את מצבה בשל יעוד התמורה להפחתת החוב.
הקניון שנמכר Atrium Molo ממוקם בעיר Szczecin שבצפון פולין, כ- 500 ק"מ מוורשה. המרכז המסחרי בעל שטח להשכרה של כ- 27.5 אלף מ"ר ונמכר תמורת כ- 46.3 מיליון אירו (כ- 175 מיליון ש"ח), בדומה למחירו בספרים בסוף הרבעון השלישי ל השנה שעבה. הנכס נקי מחוב או שעבוד ותמורת המכירה תשמש להמשך הורדת מינוף החברה. השלמת העסקה צפויה במהלך שנת 2023.
 
זוהי עסקה נוספת במסגרת התכנית האסטרטגית של החברה למכירת נכסים שבעיקרם אינם נכסי ליבה אשר הוצגה בסוף אוקטובר 2022 ועומדת כיום על סך נכסים של כ- 5.3 מיליארד ש"ח. החברה מכרה ממועד פרסום התכנית נכסים בהיקף של כ- 1.35 מיליארד שקל וממשיכה להתקדם בהתאם לתכנית ולוחות הזמנים שהוצגו.
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City: "אנו ממשיכים במימוש התכנית האסטרטגית למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה והורדת המינוף בקבוצה ומודיעים היום על הסכם למכירת נכס נוסף, בעיר משנית בפולין, גם הוא במחיר הספרים. אנו ממשיכים בביצוע התכנית ומאמינים ביכולתנו להמשיך ולממשה באופן מוצלח".
מניית ג'י סיטי עולה בניגוד למגמה היום בבורסה, בשיעור של 1.7% והיא משלימה ראלי של כמעט 30% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההשקעה הכי טובה שלי
    אנונימי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בכצמן, קודם כל בבן אדם שמוביל את החברה ...... אחכ רק מה החברה עושה ואיך פועלת אבל קודם כל לבחור במנכל שיודע להוביל ושהוא עבר רגעי משבר בעבר .
    סגור