השוק

אנלייט השלימה את תמחור המניות: מה המחיר ליחידה?

אנלייט השלימה את תמחור המניות בגיוס הון בארה"ב. מניות החברה צפויות להתחיל להיסחר בנאסד"ק מהיום תחת סמל הטיקר "ENLT" מניות החברה ימשיכו להיסחר במקביל בבבורסה לניירות ערך בתל אביב
מערכת ice | 
גלעד יעבץ (צילום אנלייט)
אנלייט אנרגיה מתחדשת, חברה בינלאומית מובילה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת, מודיעה היום (שישי) על תמחור ההנפקה הראשונית שלה בנאסד"ק בהיקף של 14,000,000 מניות רגילות במחיר לציבור של 18$ למניה.
אנלייט העניקה לחתמים אופציה של 30 יום לרכוש עד 2,100,000 מניות רגילות נוספות במחיר ההנפקה הראשונית, בניכוי הנחות חיתום ועמלות. ההנפקה צפויה להיסגר ב- 14 בפברואר , 2023 בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.
 
J.P. Morgan, Bank of America Securities, Barclays הינם החתמים המובילים של ההנפקה. Credit Suisse, Wolfe/Nomura Alliance, HSBC, Roth Capital Partners הנם חתמי המשנה. משרדי עורכי הדין Latham & Watkins LLP והרצוג פוקס נאמן ייצגו את החברה בהנפקה.
מסמך ההצעה על גבי התשקיף אושר על ידי רשות ניירות ערך האמריקאית בתאריך ה-9 בפברואר 2023. הודעה זו אינה מהווה הצעה למכירת מניותיה של אנלייט.
אנלייט נוסדה ב- 2008,  היא חברה בינלאומית מובילה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת. החברה נסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ללא גרעין שליטה, ומוחזקת בכ-98% ע"י הציבור. פעילות החברה מתפרסת כיום על פני למעלה מ-10 מדינות בשלוש יבשות – אמריקה אירופה ואסיה. החברה צומחת באופן מהיר בזכות פעילות מגוונת בתחומי הליבה של האנרגיה המתחדשת בעולם: אנרגיה סולארית, אנרגיית רוח ואגירת אנרגיה ובעלת רקורד מוכח של פיתוח פרויקטים והבאתם לידי מימוש והפעלה מסחרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה