השוק

האמנים המרוויחים ביותר בעולם בשנת 2022 נחשפים: הפתעות גדולות בצמרת

במגזין "פורבס" פרסמו את עשרת האמנים המרוויחים ביותר במהלך שנת 2022 בעולם, כאשר פיל קולינס כובש את הפסגה, אחריו סטינג וטיילר פריי, שעקפו אמני ענק כמו בראד פיט, טיילור סוויפט וג'יימס קמרון. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
לרגל יום האהבה והשנה החדשה שנפתחה לאחרונה, במגזין "פורבס" פרסמו היום (שלישי) את עשרת המוזיקאים, הלהקות, המפיקים, השחקנים, הבמאים ובעצם כל מי שקשור לתעשייה בארצות הברית, המרווחים ביותר לשנת 2022, כאשר לא מעט הפתעות נרשמו בצמרת.
במקום הראשון פיל קולינס, סולן להקת ג'נסיס, שמכרה בספטמבר 2022 את הזכויות על חלק מהמוזיקה שלה תמורת 300 מיליון דולר לקונקורד מיוזיק גרופ, כאשר העסקה כללה מספר אלבומי סולו שקולינס יצר בעצמו. במקום השני סטינג, שהכניס לכיסו 210 מיליון דולר בפברואר 2022, על ידי מכירת כל הדיסקוגרפיה שלו. במקום השלישי טיילר פריי, המפיק, שהכניס לכיסו ב-2022 175 מיליון דולר.
 
במקום הרביעי נמצאים ריי פרקר ומאט סטון, שהכניסו בשנה שעברה לכיסם 160 מיליון דולר. הצמד הם היוצרים של התוכנית סאות'פארק, חתמו ב-2021 על חוזה לשש שנים תמורת 935 מיליון דולר עם Paramount. במקום החמישי ג'יימס ברוקס ומאט גרונינג, היוצרים של משפחת סימפסון, שהכניסו ב-2022 105 מיליון דולר, אחרי שמכרו לדיסני את הזכויות של הסדרה האהובה.
במקום השישי השחקן האהוב בראד פיט, שהכניס לכיסו 100 מיליון דולר ב-2022 כאשר מכר את רוב המניות של חברת ההפקות שלו, ובנוסף גם כיכב במספר סרטים. במקום השביעי להקת הרולינג סטונס שהכניסה השנה 98 מיליון דולר, אחרי סבב הופעות ענק באירופה.
במקום השמיני הבמאי המצליח ג'יימס קמרון, שהרוויח 95 מיליון דולר, כולם מבימוי הסרט אוואטר. במקום התשיעי הזמרת האהובה טיילור סוויפט, עם רווחים של 92 מיליון דולר שהגיעו משילוב של מכירת תקליטים פיזית, סטרימינג, הורדות דיגיטליות וכדומה, כשההכנסות ממכירות של אלבומה האחרון בלבד הסתכמו עם 18 מיליון דולר. מי שסוגר את הרשימה הוא האמן באד באני, שהרוויח 88 מיליון דולר בזכות פרסומות, בין היתר לקורונה, צ'יטוס ואדידס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה