השוק

רמי לוי במהלך ענק: זו העסקה החדשה של ישראייר

חברת התעופה ישראייר, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת PTC, בזכותו תהיה לישראייר היכולת לבנייה אוטומטית של חבילות נופש דינמיות, מדובר במהלך שישדרג את מערך חבילות הנופש של חברת התעופה
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה ישראייר, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הודיעה הבוקר (ראשון) על הסכם שיתוף פעולה עם  חברת פ.ט.ס. פאן טריידינג קומפני בע"מ - PTC, בזכותו תהיה לישראייר היכולת  לבנייה אוטומטית של חבילות נופש דינמיות. המו"מ בין החברות כבר החל בדצמבר שנה שעברה, ועתה הגיעו בחברת התעופה להסכם לרכישת השליטה בחרה יחד עם חברת תבל.
בהודעה שיצאה מטעם ישראייר נכתב כי החברה חתמה שלשום על הסכם מייסדים עם חברת תבל החזקות והשקעות בע"מ לטובת הקמת חברה ייעודית אשר פעילותה יהיה בתחום שירותי הקרקע ואשר חברת הבת תחזיק ב-51% מההון המונפק והנפרע של החברה הייעודית וחברת תבל תחזיק ב-49% מההון המונפק ונפרע של החברה הייעודית.
 
בהתאם למוסכם בין הצדדים, החברה הייעודית תרכוש את פעילות חברת PTC ,אשר מוכרת שירותי קרקע באמצעות פלטפורמת קו מערכות, כאשר הרכישה תכלול, בין היתר, את ההסכמים המסחריים ותיק הלקוחות הקיימים ב-PTC. כמו כן, הוסכם כי החברה הייעודית תעסוק בתחום ייצור, בניה, רכש והפצה של מוצרי תיירות שאינם תעופה (כגון בתי מלון, הסעות, אטרקציות, שייט, טיולים ועוד), תרכיב חבילות נופש מגוונות מבוססות טיסות ישראייר או חברות תעופה אחרות, ותפתח מחלקת קבוצות ואירועים עבור חברות וארגונים וטיולי אינסנטיב עבור לקוחות החברה הייעודית.
כאמור, על פי ההסכם, חברת ישראייר ותבל יקימו חברה ייעודית אשר תוחזק על ידי שתי החברות אשר תעסוק בפעילות שירותי הקרקע  ואשר חברת הבת תחזיק ב-51% מההון המנופק והנפרע של החברה הייעודית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בסניפי רמי לוי שמו בכל הקופות את הספר של ביבי הראשון ל
    משה 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסניפי רמי לוי שמו בכל הקופות את הספר של ביבי הראשון לשמו. רוטמן רק נואם ומעליב ומבזה ופוגע. הוא לא מאפשר לאחרים לדבר. בסניפי רמי לוי שמו בכל הקופות את הספר של ביבי הראשון לשמו. רוטמן רק נואם ומעליב ומבזה ופוגע. הוא לא מאפשר לאחרים לדבר.
    סגור
  • 3.
    יש הבדל בין עוף בשקל ותעופה ותיירות
    איר 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העסקה הזאת תגמור אותך רמי.
    סגור
  • 2.
    החברה הזאת תעשה גם ליפתן לתיירים? (ל"ת)
    זחש 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ידיעה של כמה מילים במאמר שלם (ל"ת)
    רפי 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור