השוק

נתן חץ מזהיר: יציאת ההייטקיסטים מישראל תפגע בתוצאות של אמות

אמות השקעות, חברת נדל"ן מניב בסדר גודל אחר לחלוטין מהמוכרות, מזהירה שהמהפכה המשפטית שעלולה להביא לבריחת כסף של ההייטקיסטים תפגע בתוצאות שלה
ניצן כהן |  2
נתן חץ (צילום יחצ, פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
והנה זה קורה, אמות השקעות מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל שבשליטת איש העסקים נתן חץ, מזהירה שהמהפכה המשפטית עלולה להביא ליציאה של חברות הייטק מישראל ומכאן תביא לפגיעה בתוצאות הכספיות של החברה שמוטה מאוד משרדים שמושכרים לאותן חברות הייטק.
אמות מזהירה עוד כי הורדת דירוג החוב של ישראל תביא לעלייה בהוצאות המימון של החברה, אם כי בסעיף זה היא אינה צופה פגיעה דרמטית. צריך לזכור שאמות שבשליטת נתן חץ כאמור, פרסמה הבוקר את הדו"חות הכספיים לרבעון הרביעי של השנה ולשנת 2022 כולה ומטבע הדברים רואי החשבון שלה לא יכולים להתעלם מסיכוני המקרו של הכלכלה הישראלית ומכאן נדרש גילוי מתאים.
רואי החשבון של אמות כותבים את הדברים במכלול הסיכונים של החברה ונוקטים בלשון מכובסת כדי שלא להפחיד את המשקיעים וגם כדי לא לייצר דינמיקה בעייתית לכל הסקטור.
 
רואי החשבון כותבים: "במהלך ינואר 2023 החלה הממשלה לקדם שינויים מהותיים במערכת המשפטית בישראל. השינויים מעוררים מחלוקות וביקורת נרחבות, אשר לפי הפרסומים בתקשורת, עוצמתן כמו גם התנהלות הצדדים השונים בקשר אליהן עלולים לדעת גופים כלכליים, כלכלנים בכירים במשק, ראשי אקדמיה ומומחים בתחומי המשפט החברה והכלכלה בארץ להשפיע על איתנות המשק והכלכלה בישראל. 
"...מאחר ולדעת הנהלת החברה, חברות הנדל"ן המניב מהוות בבואה של הכלכלה הישראלית, ככל שהערכות האלה תתממשנה כולן או חלקן עלולים להיפגע הביצועים הכלכליים של החברה...".
באופן מוזר למדיי נוקטת החברה בכפל לשון ולאחר פרסום האזהרה הזו היא מוסיפה שכרגע היא מעריכה שלהשפעות האלה לא תהיינה השפעות מהותיות על החברה. כיצד זה מתיישב עם האזהרה בפסקה הקודמת? זה לא מתיישב אלא מנסה לאחוז במקל בשתי קצותיו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש מאות משרדים ריקים במרכז
    ברוך 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחולון אזור התעשיה מאות משרדים ריקים כולל בניין אמות.
    סגור
  • 1.
    אני מאמין שירידת מפלס הזבלרק תועי (ל"ת)
    יוני 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור