השוק

ברקת תעמיד הלוואת גישור של 55 מיליון שקל לחברת הנדל"ן הזו

חברת ברקת מודיעה על התקשרות עם חברת הנדל"ן רותם שני, במסגרת הסכם להעמדת הלוואת גישור בסך 55 מיליון שקלים
מערכת ice | 
עדי גזית מנכ"ל ברקת (צילום אלי דסה)
חברת ברקת, המעניקה אשראי לחברות בענף הנדל"ן, מודיעה היום (א') כי התקשרה בהסכם להעמדת הלוואת גישור בסך 55 מיליון שקל לחברת הנדל"ן הציבורית רותם שני וזו עבור מחזור הלוואה שהועמד על ידי החברה לבעלי הזכויות בקרקע.
ההלוואה שתינתן תועמד כנגד רישום שיעבוד ראשון על קרקע ביפו לטובת החברה וכנגד שעבודים ובטחונות נוספים כמקובל בעסקאות מימון.
לא מדובר בעסקה הראשונה בתחום לברקת, אשר התקשרה בהסכמים להעמדת אשראי בסך כולל של כ-270 מיליון שקלים, לצד מימון של עד 145 מיליון שקלים לפרויקט המשרדים אוניקס. במסגרת הפרויקט יוקמו 2 בינייני משרדים למטרות תעסוקה ומסחר בעלי 12 קומות לכל בניין בקריית אונו. כל זאת כמובן לצד עסקאות נוספות באותו רוח.
 
עדי גזית, מנכ"ל ברקת, מסר: "אנו מעדכנים היום כי חתמנו על הסכם למימון הלוואת גישור בסך 55 מיליון שקל לחברת רותם שני. ברקת ממשיכה לפעול לקידום מהיר ויעיל של הענקת הלוואות שיאפשרו לקדם פרויקטים בכל הסגמנטים בתחום הנדל"ן. את שנת 2022 אנו מסכמים בימים אלה כשנה של צמיחה והתקדמות משמעותית המתבטאת בגידול משמעותי ברווחי החברה. כל זאת בהתאם לאסטרטגיית החברה לביסוס וחיזוק מעמדה כחברת אשראי איתנה ומובילה בתחום הנדל"ן, לצד ביסוס תשתית שתתמוך בהמשך צמיחתה העתידית של החברה ושיפור רווחיותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה