השוק

ביג שוב עושה פרסה: מה יקבלו העסקים שיסכימו לשבות?

עוד נמסר מטעם הרשת כי: "כדי לעודד שוכרים להשתתף בשביתה, חנויות שיצטרפו להשבתת המרכזים מחר לא ישלמו שכר דירה על  יום זה"
מערכת ice | 
מתחם ביג (צילום יחצ ביג)
אחרי שחי גאליס וקבוצת ביג כבר התקפלו ואחרי שהרשת הכריזה כי מרכזי הרשת לא יפתחו ביום שלישי הקרוב, כחלק מ"יום הזעם", אך היום (שני) הגיעה ההתקפלות המפוארת, כמה שעות עברה ויש עוד סיבוב הפרסה, חזרה לכיוון החרם.
על פי עדכון מביג: "בניגוד לשמועות ביג עומדת מאחורי החלטתה.  כששמירה על הדמוקרטיה היא הבסיס להחלטתה, ביג עומדת מאחורי הודעתה. יחד עם זאת ככל שיהיו שוכרים במרכזים שיבקשו לפתוח היא תכבד את רצונם ולא תמנע זאת מהם".
 
עוד נמסר מטעם הרשת כי: "כדי לעודד שוכרים להשתתף בשביתה, חנויות שיצטרפו להשבתת המרכזים מחר לא ישלמו שכר דירה על  יום זה". כעת הכדור בידיים של העסקים שמקבלים תמריץ כדי לסגור את העסק
על פי דיווח בתוכנית קלמן ליברמן עם קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב, המנכ"ל שקיבל הפגנה מתחת לביתו של 'אם תרצו', התקפל לאחר הדרישות וההצהרות של רשתות השיווק הגדולות שהודיעו כי יפתחו את הסניפים במתחמים ונאלץ לחזור בו.
כאמור, פעילי אם תרצו הגיעו בשבע בבוקר לתל אביב להפגין מול ביתו של מנכ"ל חברת ביג, חי גאליס, במחאה על השבתת מרכזי הקניות.  מתן ג'רפי רכז אם תרצו אמר: "השכנים זרקו שקיות מים, המשטרה ניסתה למנוע מאיתנו להפגין, אבל זה לא יעבוד! החוצפה של רשת ביג לא תעבור בשתיקה, העם לא ייכנע לבריונות מסחרית!"
ביג הודיעה כי לא תכפה על אף אחד לסגור את הסניפים במתחמיה, כך שקרפור, רמי לוי ושופרסל שהודיעו כי יפתחו כרגיל, כמו גם בריל ועידן 2000 ועוד שורת עסקים שלא יישרו קו, גרמו לשינוי ההוראה של גאליס.
 
כזכור אחרי שרמי לוי היה הראשון לצאת נגד הדרישה, מאוחר יותר, גם קבוצת בריל הודיעה כי לא תצטרף לשביתה ופרסמה: "כל הרשתות של קבוצת בריל פתוחות גם במתחמי ביג. כחברה ציבורית אנו מתחייבים לשמור על רווחת לקוחותינו. אנו עומדים לשירותכם כל השנה, מבלי לערב דעות פוליטיות עם עסקים. אצלנו השירות לפני הכל, נתראה בסניפים!". קרפור ושופרסל המשיכו את הקו ועתה הסניפים ייפתחו ללא חשש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה