השוק

בפסגות מזהירים: צריך לחכות לתגובה של שאר חברות הדירוג

אורי גרינפלד, האסטרטג הראשי של פסגות אומר בתגובה להודעה של מודי'ס כי היא לא הפתיעה אבל צריך לחכות לתגובה של שאר חברות הדירוג; מודי'ס אגב, הייתה היחידה שהורידה את תחזית הדירוג של ישראל ולכן חשובה התגובה של שאר החברות
ניצן כהן | 
אורי גרינפלד, פסגות (צילום רמי זרנגר, ויקיפדיה)
אתמול הוציאה חברת דירוג האשראי הבינלאומית את העדכון שלה למשקיעים על הכלכלה הישראלית ביום שאחרי החקיקה המשפטית. במודי'ס לא הפתיעו את המשקיעים אולם החשש מפני הורדת דירוג אשראי של ישראל הולך והופך מוחשי הרבה יותר.
 
אורי גרינפלד, האסטרטג הראשי של פסגות אמר בתגובה כי "הדו"ח של מודי'ס לא מחדש יותר מדי שכן חברת הדירוג בעיקר מציינת את העובדה שהסיכונים שהם ציינו לפני מספר חודשים הולכים ומתממשים. במילים אחרות, הסיכונים הופכים למציאות אבל לא היינו צריכים את הדו"ח של מודי'ס כדי להבין את זה, מספיק היה להסתכל על הבורסה ועל שער החליפין.
"מה בכל זאת אפשר לקחת מהדו"ח? ראשית את זה שמכיוון שמודי'ס היא חברת הדירוג היחידה שהורידה עד כה את אופק הדירוג של ישראל, הסיכוי להמשך הדרדרות באופק הדירוג או בדירוג עצמו גבהו יותר כעת. שנית, שתי חברות הדירוג האחרות שהחליטו בהודעה הקודמת שלהן להותיר את הדירוג כפי שהוא, ציינו בהודעתן שההחלטה מתבססת על הנחה שהאופוזיציה והקואליציה מתקרבות להסכמות. כעת, כשהנחה זו סבירה כמו ההנחה שמזג האוויר יהיה נעים בחודשיים הקרובים, סביר מאוד להניח שנראה גם את חברות הדירוג האחרות מגיבות בשבועות הקרובים להתפתחויות האחרונות" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה