השוק

דוד ביטן נוקם במירי רגב, האם המהלך יזעזע את הקואליציה?

אחרי שמירי רגב יצאה בהודעה חריפה כנגד יו"ר ועדת הכלכלה שלטענתה אינו בקיא בעובדות וכתבה כי: "יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן לא בקיא בפרטים בלשון המעטה" מתקפת הנגד לא אחרה לבוא: "השרה רגב היא אשת הספינים התקשורתיים. דיבורים במקום מעשים והבטחות שווא שלא מקוימות, תוך הפרת הסכמים איתי" הטיח ביטן בחברתו למפלגה
דוד זולדן |  15
דוד ביטן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ועדת הכלכלה במתקפה נטולת רסן נגד שרת התחבורה מירי רגב שותפתו לסיעה: "אשת הספינים התקשורתיים". כך כינה אותה בעקבות רפורמת תעריפי התח"צ של השרה רגב וביטול ההתייקרות האחרונה על רקע ביטול ההנחות לאזרחים הוותיקים.
עוד הטיח ביטן ברגב: "השרה רגב היא אשת הספינים התקשורתיים. דיבורים במקום מעשים והבטחות שווא שלא מקוימות, תוך הפרת הסכמים איתי. בפרסומים חגיגיים בתקשורת הבטיחה השרה רגב לפני מספר חודשים נסיעה חינם לאזרחים הוותיקים באוטובוס וברכבת לאזרחים מגיל 67 ולאזרחיות מגיל 62. היום התברר כי מדובר בכותרות בלבד".
 
"היא השיגה כותרות על גבם ומכרה אותם על מנת לקבל כותרת אחרת. ההבטחה נעלמה כלא הייתה והיא עוד מעיזה לטעון שאני מטעה את הציבור. נציגת האוצר הודיעו שנותרו 360 מיליון שקלים לרפורמה ובמקום להעביר את הכסף לטובת הקשישים היא שומרת את התקציב כנראה לדברים אחרים". אמר ביטן והוסיף כי: "בכוונתי לפנות לראש הממשלה על מנת שיכפה על שרי התחבורה והאוצר להעביר את התקציב הרלוונטי לנסיעה חינם לקשישים. הגיע הזמן לדאוג גם לציבור הקשישים, זו המחויבות של הליכוד ושלנו כאזרחים".
כזכור, ביום ראשון נמתחה ביקורת קשה בוועדת הכלכלה על רפורמת תעריפי התח"צ של השרה רגב ועל ביטול ההתייקרות האחרונה באמצעות ביטול ההנחות לאזרחים הוותיקים והעלאת תעריף הרכבת הקלה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב יצאה בהודעה חריפה כנגד יו"ר ועדת הכלכלה שלטענתה אינו בקיא בעובדות. בהודעה כתבה רגב כי לצערה "יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן לא בקיא בפרטים בלשון המעטה ואני בטוחה שאם היה מכיר לעומק את גזרת המדד שלשמחתי הצלחנו לבטל, אותה גזירה שהשיתה על משתמשי התחבורה הציבורית 12%, הוא היה נרתם לסייע למצוא פתרונות ולא עוד כותרות".
עוד ציינה רגב בהודעה החריגה כי "כשרת התחבורה אני בטוחה כי כולם ירתמו להרחבת רפורמת "צדק תחבורתי" וח״כ דוד ביטן בעצמו ירתם על מנת להביא תקציב שיכלול גם את הנסיעה חינם לוותיקים שכרגע זכאים ל50% הנחה. הטענה של ביטן כי נסיעות החינם שתוכננו במסגרת תכנית "צדק תחבורתי" בוטלו בשל הצורך להשתמש בתקציב כמקור תקציבי לספיגת עליית מחירי התחבורה הציבורית היא לא נכונה ואין לה כל בסיס במציאות".
רגב האשימה: "יו״ר ועדת הכלכלה ביטן לא בקיא בעובדות כי הרפורמה כוללת הנחות גדולות לזכאי ביטוח לאומי ואזרחים ותיקים, המשך ההטבה לנסיעה חינם לגילאי 75 ומעלה, הנחה לצעירים בגילאי 18-26, 50% הנחה לתושבים ביישובי פריפריה הגיאוגרפית והחברתית ונסיעה חינם למשך שנה לחיילים משוחררים ובני/בנות שירות לאומי".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ביטן כול הכבוד סוף סוף גבר אים ביצים שיורד על (ל"ת)
    אריה 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    דוד ביטן תותח
    יורם 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמין וסומך על דוד ביטן. רק שישמור על הבריאות שלו, כדי שישאר איתנו עוד הרבה שנים.
    סגור
  • 8.
    דויד ביטן תותח יש לו אמת וצדק .מירי הבטחות באויר
    לין 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מירי לה את מחכה תממשי את ההבטחות מילה שלך חול ואין מה לאכול תדימה למעשים למען האזרחים הותיקים
    סגור
  • 7.
    כספי ציבור
    הימני 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביטן לכלא על מזומנים. שפוט של הפרקליטות. נמצא לך חליפה כתומה.
    סגור
  • האם בחאן היחיד לכלא?
    גמאני 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטון לפחות דואג לאזרחים ותיקים..הוא ח"כ אפילו לא קיבל מראש הממשלה תפקיד של שר..במקום כמה יפי נפש שקיבלו תפקיד של שר ולא מגיע להם..לא עושים דבר למען הציבור ומה לגבי ראש הממשלה בנימין נתניהו?, גם הוא אינו תליט שכולה תכלת...גם הוא נאשם...במקום להילחם על שמו ולנקות את דמו הוא נלחם בך בי ובכולנו כדי להעביר את הרפורמה . האם גם עליו תגידי שהוא צריך ללבוש מדים כתומים?, אז לידיעתך ..גם ביטן כמו ראש הממשלה הוא רק מואשם..עדיין לא אשם..אז אל תלבשי אותו בגדים כתומים..טרם עת
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    ביטן נסחטמעל ידי הםרקחיטות. זה שקוף (ל"ת)
    דטד 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    הרקפת 76
    בן-גיגי מיכאל 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דוד ביטן, הפו שהוא נמצא הוא רק מקלקל, למשל עירית ראשון לציון, הפועל ראשון לציון, בכנסת כמה שיותר מהר, תנו לו רק מסעדות והכל בסדר. בסוף לא ישאר לו כלום.
    סגור
  • 4.
    מקבלי קצבאות זיקנה של ביטוח לאומי נרמסים..
    מיכאל 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קצבת הזיקנה של ביטוח לאומי היא רמיסה מוחלטת של כבוד האדם. בנורווגיה נכון לשנת 2016 קיצבת הזיקנה שמשולמת שם במסגרת ביטוח לאומי היא 6400 ש"ח. פה קיצבת הזיקנה שערורייתית ולא מאפשרת קיום בכלל. אנשים מבוגרים מתים פה בחורף מהיפוטרמיה כי אין להם כסף כדי לחמם את הבית. מתי יכבדו??? - פה את מקבלי קצבאות הזיקנה של ביטוח לאומי ??? קצבאות הזיקנה של ביטוח לאומי צריכות להיות בגובה של 7000 ש"ח בצמוד להעלאות השכר הממוצע במשק.
    סגור
  • 3.
    שקרנית בת של זייפן משקאות (ל"ת)
    ליכדניק לשעבר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ביבי
    ציון 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביטן זו לא רגב אוכל או אמסלם , זה ביבי באידישאומרים הדג מסריח מהראש ואצל ביבי זה כבר מכל הגוף.
    סגור
  • 2.
    בני 75 פטורים מתשלום בתחב"ץ
    ע. 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשיטתה של שרת התחבורה יוכלו הקשישים בני 75 ומעלה לנסוע ללא תשלום באוטובוסים. השרה כנראה בונה על זה שיהיה להם קשה לטפס במדרגות האוטובוס עם ההליכון ולכן ישארו בבית/בבית אבות והפטור שנתנה השרה לא ימומש..
    סגור
  • 1.
    הקשישיים הציבור הכי עני ונרמס במדינה!!!! (ל"ת)
    כל הכבוד לביטן 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • חרדים תוקפים חיילות ברכבת
    ע. 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך בין ה- 3000 חוקים שמחוקקת הממשלה הזו לחוקק חוק שהטרדת/העלבת חיילים דינה כדין העלבת עובד ציבור וקנס כספי גבוה יוטל על הנבלות..
    סגור
  • די לשקרים (ל"ת)
    && 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • דוד ביתן - תותח על!
    ע. 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מוכיח עצמו שהוא באמת דואג לאזרחים בלי הבדל דת גזע ומין! כל הכבוד!
    סגור