בארץ

ח"כ מהאופוזיציה שוב מסתבך: "נתניהו גורם נזק יותר מהאיראנים"

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד לא עוצר באדום ומוסיף עוד ציטוט לרפרטואר העשיר ושוב תוקף את נתניהו וטוען כי הוא גורם נזק יותר מהאיראנים. לדבריו, "איתם לפחות אנחנו יודעים להתמודד"
דוד זולדן |  1
נאום נתניהו על איראן (צילום מסך קשת 12)
ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) תקף הבוקר בהתבטאות חריגה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר בריאיון ל'קול ברמה': "נתניהו גורם נזק יותר מהאיראנים, איתם לפחות אנחנו יודעים להתמודד".
בן ברק אמר את הדברים בתגובה לדבריו של ראש הממשלה בריאיון לרשת בלומברג במהלכו עדכן כי השלב הבא יהיה שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים וטען בין השאר כי: "אני מאמין לנתניהו שהשלב הבא זה בחירת השופטים ואני מאד מודאג".
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין השבוע לרשת בלומברג והתייחס להמשך החקיקה: "נקדם את שינוי הוועדה לבחירת שופטים ואז נעצור את החקיקה".
 
נתניהו הבהיר כי הוא לא מתכוון להמשיך ולקדם את הרפורמה המשפטית שהציג בתחילה שר המשפטים יריב לוין ויפעל רק כדי לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים. לדברי נתניהו: "זה בעצם מה שנשאר - כי דברים אחרים אני חושב שאנחנו לא צריכים לחוקק".
ראש הממשלה נתניהו נימק את דבריו ואמר: "בין בית המשפט השיפוטי האקטיביסטי ביותר על פני כדור הארץ בית מחוקקים שיכול פשוט לדפוק כל החלטה שבית המשפט יקבל, חייב להיות איזון. זה מה שאנחנו מנסים לשחזר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיחוך
    יוסי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקיא ,מה שראש הממשלה תרם למדינה,גם 10 ראשי מוסד ושב"כ ,כך שמי שהיה בארגון ... לא מגיע לציפורן של ביבי, בושה לפריוויליגים
    סגור