השוק

פלייטיקה מציגה ירידה מינורית בהכנסות: כך השפיעה רכישת הענק

פלייטיקה דיווחה על ירידה של כ-2% בהכנסות ברבעון השני, כ-642.8 מיליון דולר. לעומת זאת, ההכנסות ממכירות ישירות לצרכן זינקו ב-9.1%
מערכת ice | 
פלייטיקה בנאסדק (צילום יחצ)
פלייטיקה מדווחת על ירידה של כ-2% בהכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2023 העומדות על כ-642.8 מיליון דולר. ההכנסות ממכירות ישירות לצרכן זינקו ב-9.1% ועומדות על כ-165.3 מיליון דולר.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני ירד ב-10% לעומת הרבעון הקודם אך בהסתכלות שנתית, הוא זינק ב-108% ועומד על כ-75.7 מיליון דולר. 
 
החברה מצפה להיות בקצה התחתון של תחזית ההכנסות שפורסמה קודם לכן בסך 2.57-2.62 מיליארד דולר, וקרוב יותר לקצה העליון של תחזית ה-EBITDA המתואם שפורסמה קודם לכן בסך 805-830 מיליון דולר. בנוסף, החברה מצפה עתה להוצאות הון בסך של כ- 100-105 מיליון דולר, ירידה לעומת תחזית קודמת בסך 115-120 מיליון דולר.
רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה: "המומחיות והיכולות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו הם המניעים לרווחיות הפיננסית של החברה וליצירה איתנה של תזרימי מזומנים. באמצעות שילוב של מיטב המוחות בענף המשחקים היום, ועם יכולות מהפכניות ברכישה ומוניטיזציה, אנו מנצלים את מלוא הפוטנציאל במשחקים שלנו ויש לנו כל מה שדרוש כדי להעלות את שווי הנכסים שאנו רוכשים, כפי שהוכחנו לאחרונה ברכישת הזיכיון למשחק Governor of Poker."
קרייג אברהמס, נשיא החברה ומנהל הכספים הראשי: "הסתגלנו לסביבה המשתנה בעולם המשחקים בשלב מוקדם, וכתוצאה מכך אנו מיטיבים בזיהוי עסקאות מיזוג ורכישות, כגון זו האחרונה של ה-Governor of Poker, מחזקת את פרופיל הצמיחה של הפורטפוליו שלנו. משחקי הקז'ואל המצליחים ביותר שלנו הציגו צמיחה שנתית מרשימה ופלטפורמת השיווק ישירות לצרכן הניבה הכנסות שיא עם צמיחה מתמשכת חזקה. "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה