השוק

בריינסוויי הישראלית בעסקה חדשה בארה"ב: זו הבשורה לתחום בריאות הנפש

חברת בריינסוויי, אשר מתמקדת בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום (שלישי) על שותפות אסטרטגית חדשה עם רשת קליניקות מובילה בצפון-מזרח ארה"ב
מערכת ice | 
קסדה בריינסוויי (צילום BrainsWay)
חברת בריינסוויי, מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום (שלישי) על שותפות אסטרטגית חדשה עם רשת קליניקות מובילה של שירותי בריאות הנפש, הנמצאת במגמת התרחבות בצפון-מזרח ארה"ב.
כתוצאה משותפות זו וסדרת הזמנות שבוצעו, בשנת 2023 יותקנו 10 מערכות Deep TMS™, עם פוטנציאל להתקנת מכשירים נוספים בהמשך. שותפות אסטרטגית זו מהווה ראייה נוספת לעניין ההולך וגובר של מגוון לקוחות מוסדיים ורשתות בתחום בריאות הנפש בארה"ב, ובעולם כולו בחברת בריינסוויי.
 
"אנו נרגשים מחיזוק מערכת היחסים שלנו עם רשת קליניקות מוערכת בתחום שירותי בריאות הנפש, אשר צומחת במהירות”, מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. “הזמנת 10 מערכות Deep TMS™ כבר בשנה זו, כמו גם התעניינות הרשת במערכות נוספות בעתיד, מהוות עדות לאמון השוק למעמדה של בריינסוויי כמובילה בתחום טכנולוגיית ה-TMS בתעשייה”.
“אנו ממשיכים לדבוק במשימתנו להגדיר מחדש את טיפולי בריאות הנפש, באמצעות מינוף טכנולוגיית ה-Deep TMS™ המתקדמת והייחודית שלנו, כדי להתמודד עם העלייה הגלובלית המדאיגה בשכיחות מצבים אילו, לצד עלייה בביקוש לאמצעי טיפול חדשניים, לא פולשניים ויעילים”, סיכם מר לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה