השוק

חברת הפינטק עושה צעד קדימה לחוויית מסחר אלקטרוני מתקדמת

חברת הפינטק הקנדית, Nuvei Corporation, מודיעה כי נבחרה בידי Ubuy כדי לשפר את חוויית התשלום בקופה של הלקוחות שלה. "חשוב לנו להציע חוויית מסחר אלקטרוני מובילת תעשייה ללקוחותינו, כולל היכולת לאפשר להם לבצע רכישות בכל אחד מאמצעי התשלום שהם מכירים"
מערכת ice | 
רכישות באשראי (צילום vecteezy)
חברת הפינטק הקנדית, Nuvei Corporation, מודיעה כי נבחרה בידי Ubuy, פלטפורמת מסחר אלקטרוני בין-לאומית מובילה הפועלת מכווית ומתמחה בחיבור צרכנים בכל רחבי העולם עם מותגים גלובליים, כדי לשפר את חוויית התשלום בקופה של הלקוחות שלה.
Ubuy ממנפת את המומחיות של Nuvei בשוק התשלומים המקומי, ואת טווח ההגעה הרחב שלה, ואת החבילה הנרחבת של שיטות תשלום חלופיות, כדי להיכנס לשווקים חדשים ולהציע ללקוחותיה מגוון אפשרויות תשלום. Nuvei מציעה ללקוחותיה כיום גישה ל-634 APM, וכולן זמינות באמצעות אינטגרציה אחת. עסקים מקוונים יכולים לבחור התאמה עבור כל שוק קצה באמצעות שיטות התשלום הרלוונטיות ביותר לאזור במטרה לייעל את חוויית התשלום בקופה של הצרכן.
 
הגישה לכל שיטות התשלום המובילות בכל שוק בעולם תאפשר ל-Ubuy להגדיל את היקף העסקאות הבין-לאומי מבלי להתפשר על המחויבות שלה להציע חוויית מסחר אלקטרוני צרכנית בכל מקום לכל לקוחותיה, לא משנה היכן הם נמצאים.
"חשוב לנו להציע חוויית מסחר אלקטרוני מובילת תעשייה ללקוחותינו, כולל היכולת לאפשר להם לבצע רכישות בכל אחד מאמצעי התשלום שהם מכירים. אנו שמחים לשתף פעולה עם Nuvei כדי להציע את כל אמצעי התשלום הרלוונטיים שלקוחותינו דורשים בכל שוק שאנו פועלים בו, באמצעות אינטגרציה אחת, וללא צורך בניהול עשרות רבות של קשרים עצמאיים עם חברות תשלומים", אמר מנהל הטכנולוגיה הראשי והמייסד של Ubuy, דהארי אל עבדולהאדי.
"המשימה שלנו היא לאפשר ללקוחותינו להתחבר יותר ללקוחותיהם באמצעות תשלומים, בכל מקום בו הם נמצאים ובכל שיטה שהם רוצים לשלם. כחברת מסחר אלקטרוני עם לקוחות בכל רחבי העולם, המשיכה הגלובלית של Ubuy מבוססת על תשלומי קופה שמותאמים לשווקים המקומיים. אנו גאים לתמוך ב-Ubuy כשהיא ממשיכה להאיץ את הצמיחה שלה", הוסיף פיליפ פייר, יו"ר ומנכ"ל Nuvei.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה