השוק

פורום העסקים תרמו 50 מיליון שקל ותקפו: "קוראים לשינוי מיידי"

פורום העסקים תרם עד כה כ-50 מיליון שקל, ותקף את הממשלה: "קוראים לשינוי מיידי בסדרי העדיפויות התקציביים והניהוליים"
מערכת ice |  3
פורום העסקים במחאה על החקיקה המשפטית (צילום זיו קורן, ורדי כהנא, ויקיפדיה, דימה טליאנסקי, פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
התייחסות שיצאה מטעם פורום העסקים:
פורום העסקים, שמורכב מכמאתיים ראשי החברות מהגדולות במשק, שמהוות את הרוב המכריע של הכלכלה הישראלית, ושמורכב מאנשים מכל גווני הקשת הפוליטית, מודיע: 1. שולחים חיבוק עז של תנחומים והשתתפות ביגון למשפחות הנופלים והנרצחים וחיבוק של כוחות ועמידה איתנה למשפחות החטופים והנעדרים ומייחלים לחזרתם המהירה לחיק משפחותיהם. 
 
2. מחזקים את ידיהם של חיילי ומפקדי צה״ל ושל אנשי כוחות הביטחון והעומדים בראשם ובטוחים שבנחישותם וביכולותיהם ישיגו ניצחון מוחץ. 
3. מביעים הערכה רבה לראשי מערכת הבטחון שלקחו אחריות על האירועים הקשים והתחייבו לתחקר ולהפיק לקחים בסיום המלחמה. כך עושים מי שראויים לאמון העם וכך נכון שיעשה כל מי שרוצה באמון העם.  
4. משתאים ונפעמים מהעשייה של החברה האזרחית, מכל העם וכן רבים וטובים מחו״ל שמחזיקים על גבם בהתנדבות מעוררת השראה את ההתארגנות הנדרשת לחוסן העורף ולחוסנה של מערכת הבטחון. פורום העסקים גייס עד כה מקרב חבריו כ-50 מיליון שקל שמשמשים לתמיכה בתושבי העוטף שנפגעו. נמשיך בעשייה נרחבת זו ככל שיידרש ונרחיב את חוג השותפים לעשייה זו. 
5. קוראים לשינוי מיידי בסדרי העדיפויות התקציביים והניהוליים כדי להבטיח את שיקום הישובים שנפגעו, שיקום האנשים שנפגעו והבטחת החוסן החברתי של תושבי העוטף והצפון ומינוי גורם בעל סמכויות נרחבות ותקציבים ראויים שיביא לטיפול מיידי בנושאים בוערים אלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין
    דור שני 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתכלס,מה שהם רוצים זה להשאיר את הצמרת הצבאית שכשלה בכל פרמטר אפשרי,וכל השמאל כבר מאתרג אותו,כדי להשחיר ככל האפשר את הממשלה,שכשלה לא פחות. הבעיה,שאין מי שיחליף בהליך דמוקרטי את הממשלה,לעומת זאת,את צמרת הצבא אפשר להחליף בהחלטה ממשלתית מסודרת.
    סגור
  • 2.
    זה מתחיל , רוצים להחליט עם הכסף המסריח שלהם
    בונדי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופו לנו מהחיים חבורת פריוולגים שסגרו את העסקים ,ונקמו בציבור ,תדחפו את הכסף שלכם ל…….
    סגור
  • 1.
    פורום השודדים
    רוזנשטיין 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחזירים לנשדדים 50 מיליון הוצאה מוכרת במס.....
    סגור