השוק

שינויים בתקציב? משרד ראשון בממשלה ינקוט צעדים רשמיים

נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד עם שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף. ההסכמה שהושגה: התקציב לראשי הרשויות בצפון יעבור דרך משרדו. הנציגים המקומיים שיבחו: "הקשבה אמיתית לצרכים ולמענים הדרושים". בין היתר, הוסכם על תוכניות לחיזוק אוכלוסיות המיעוטים באיזורי הפריפריה
מערכת ice |  1
יצחק וסרלאוף (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש אמש (ראשון) עם יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי. במהלך פגישתם הביע הנשיא תמיכה במכתב הדרישה מטעם ראשי רשויות קו העימות להעברת תקציביהם דרך משרד הנגב והגליל. במכתבם ציינו ראשי הרשויות בצפון: "למשרד הנגב והגליל יש ניסיון רב בעבודה עם יישובי הספר וקו העימות - לבנון".
ראשי הרשויות הסבירו את הסיבה לדרישתם להעביר תקציבים רק באמצעות משרד הנגב והגליל: "המשרד הממשלתי הראשון שנרתם לסייע לנו בתקציב ובכלים גמישים, תוך הקשבה אמיתית לצרכים ולמענים הדרושים". כמות המפונים עצומה, ומעמידה את מרכזי הקליטה תחת הצורך לכלכל את כל התושבים מכספי הרזרבות השייכים למועצות הקולטות ונועדו לשרת את תושביהן.
 
במהלך הפגישה הציג השר יצחק וסרלאוף לנשיא את פעולות משרדו שנעשו עד כה לסיוע, שיקום וחיזוק הרשויות בנגב ובגליל ותושביהן. כמו כן, הנשיא והשר דנו בתוכניות נוספות, ובפרט חיזוק וסיוע לאוכלוסיות המיעוטים בנגב ובגליל. השר וסרלאוף הודה לנשיא על פועלו, וסוכם על המשך שיתוף פעולה.
 
הנשיא שיבח את פעולות המשרד שסייע מפרוץ המלחמה בעזה, וביקש מהשר להודות לעובדי המשרד המסורים על עבודתם, וציין כי תוצאות העבודה נראות ונשמעות בשטח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשלת החורבן לדיראון עולם כך תזכרו כל ה64
    חדרתית 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת החורבן לדיראון עולם כך תזכרו כל ה64
    סגור