נדל"ן ותשתיות

התגייסות בחברה הערבית: מבצע התרמת דם התקיים בנצרת

בית החולים האנגלי בשיתוף מגן דוד אדום פתח את שעריו לטובת יוזמה להעלאת מספר מנות הדם בבתי החולים. עשרות תושבים ועובדים הגיעו למקום וסייעו במאמץ הלאומי. המנהל פרופ' פהד חכים: "ההיענות מרגשת, זה סממן נוסף של בית החולים כמגדלור של דו קיום"
מערכת ice | 
תרומות דם (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אירוע מיוחד להתרמת דם בחברה הערבית נערך היום (חמישי) בבית החולים האנגלי בנצרת, בשיתוף מגן דוד אדום. בימים קשים אלה, מדובר במפגן משמח נוסף של אחדות בחברה הישראלית נרשם במסגרת אירוע מיוחד להתרמת דם, שנערך היום בבית החולים האנגלי בנצרת בשיתוף מד"א בהמשך לצורך להעלות את מספר מנות הדם בבתי החולים.
במהלך היום הגיעו למתחם ההתרמה עשרות עובדי בית החולים ותושבי העיר כדי לתרום מדמם וזמנם למען השותפות והאחדות בין כל חלקי החברה הישראלית.  פרופ' פהד חכים, מנהל ביה"ח האנגלי בנצרת: "ההיענות הרבה של העובדים ותושבי העיר מרגשת והיא סממן נוסף של בית החולים כמגדלור של דו קיום בעיר נצרת ובמדינה ומעצים את חשיבותו כמרכז הטראומה העיקרי בעיר".
 
"אני רוצה להודות לכל התורמים ולמד"א על שיתוף הפעולה ועל כל העבודה החשובה שהם עושים, מסכם חכים. משרד הבריאות מעדכן כי בהמשך לדיון שהתקיים אמש (רביעי) ובהתאם למצב הביטחוני, בית החולים סורוקה יוכל לקיים פעילות אמבולטורית ופעילות אלקטיבית במרחבים מוגנים, זאת על פי ההנחיות שהתקבלו. בהמשך ובימים הקרובים צפוי משרד הבריאות לאשר גם לבית החולים ברזילי ניתוחים אמבולטוריים ואלקטיבים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה