השוק

האוצר משנה את מתווה הפיצויים: "הצלחנו למצוא פתרון"

השר בצלאל סמוטריץ' הודיע על הכללת שלושה יישובים דרוזים בהסכם מס הרכוש. בשיתוף עם פיקוד צפון, הם ייכללו תחת הגדרת יישובי קו עימות. יו"ר הציונות הדתית: "ברית הדמים של מדינת ישראל עם העדה חייבת להיות ברית חיים". מנכ"ל המשרד הייזלר: "התקנות יעודכנו בהתקדם ויעברו עוד היום בכנסת"
מערכת ice |  2
שלומי הייזלר, בצלאל סמוטריץ' (צילום shutterstock, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, יונתן זינדל, ויקיפדיה)
בהנחיית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' היישובים כסרא סמיע, ינואח ג'ת ובית ג׳אן נוספו למתווה הפיצויים של מס רכוש. אנשי המקצוע במשרד האוצר קיימו עבודת מטה אינטנסיבית במטרה לבחון את הפגיעה בישובים הדרוזים הסמוכים לקו העימות לאחר שאלו לא נכללו ברשימת הישובים שהועברה על ידי משרד הביטחון למשרד האוצר לטובת בחינת מתן פיצוי. 
הבוקר (רביעי) הודיעו כי לאחר בחינה עובדתית ומקצועית מעמיקה אמש הצליחו אנשי משרד האוצר בדיון עם פיקוד צפון לבסס מקצועית את הכללתם של הישובים ינוח ג'ת, כסרא סמיע ובית ג'אן ברשימת היישובים לצורכי פיצוי מס רכוש.  שר האוצר ביקש להודות לגורמי המקצוע במשרד האוצר ולאנשי פיקוד צפון על העבודה המקוצעית והאינטנסיבית. 
 
"ברית הדמים של מדינת ישראל עם העדה הדרוזית חייבת להיות ברית חיים. אחינו הדרוזים צריכים לקבל את מה שמגיע להם", אמר שר האוצר סמוטריץ'. "לצערי רק בשבוע שעבר הגעתי לניחומי אבלים בינואח על נפילתם של גיבורי ישראל בני העדה. הבטחתי שם שנעשה כל מאמץ להכניס את היישובים לקו העימות ולאחר עבודה אינטנסיבית במשרד האוצר, הצלחנו להביא את הסוגייה לפתרון". 
 
שלומי הייזלר, מנכ"ל משרד האוצר: "לאחר שהונחה התשתית העובדתית והמקצועית שמבססת את הכנסתם של שלושת היישובים הנוספים למתווה הפיצוי של מס רכוש, יעודכנו התקנות בהתאם ויעברו עוד היום בכנסת. אני שמח שהצלחנו לשקף את המצב לאשורו לטובת מתן מענה ראוי ומצודק ליישובים אלו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע להם
    ליטל 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לאחינו לאדמה מדינת ישראל הם אלופים אוהבים אותם ומגיעים להם זכויות
    סגור
  • 1.
    ומה עם אלה ששבועיים 12 יום
    ניסאלינו 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עבדנו והמעסיק לא הוציא אותנו לחלת?
    סגור