השוק

אחרי דו"חות סלקום: זה מה שחושבים האנליסטים על המניה

לירן לובלין, מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות IBI מנתח את דו"חות סלקום והמסקנות שלו לא פחות ממדהימות; לובלין מעריך שהמניה תניב תשואות גבוהות מהשוק, וזה מחיר היעד החדש
ניצן כהן | 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיוון פרג', shutterstock)
מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות IBI מנתח את הדו"חות של סלקום שפורסמו אתמול והמסקנות שלו לא פחות ממדהימות. הוא מעניק למניה המלצת 'תשואת יתר' ומחיר היעד שלו גבוה ב-49% מהמחיר של המניה בשוק.
"סלקום פרסמה אתמול את התוצאות לרבעון השלישי של שנת 2023. תוצאות הרבעון היו גבוהות מהצפי המוקדם שלנו" כותב לובלין ללקוחות הבית. "בין המגמות החיוביות: סלקום ממשיכה לייצר מזומנים ולהקטין את היקף החוב שירד ב 110 מיליון שקל מתחילת השנה.
 
"במגזר הנייד, נרשמה עליה נאה ב ARPU בנטרול קש"ג והמשך גידול מרשים במצבת המנויים, במגזר הקווי נרשמה המשך צמיחה בתוצאות כתוצאה מהתרחבות מצבת לקוחות הסיבים. בצד השלילי: מכירות ציוד קצה טרם התאוששו ורשמו ירידה בשיעורי הרווח כתוצאה מתמהיל מכירות פחות רווחי. העלנו את שיעור ההיוון (נוכח עלייה בפרמיית הסיכון של ישראל) ובהתאמה הורדנו מחיר היעד ל 17 שקל ושמרנו על המלצת תשואת יתר".
לובלין ממשיך "סה"כ דו"ח טוב מאוד של סלקום, כשהשפעות המלחמה ימשיכו להיות סימן השאלה הגדול להמשך השנה ולתוך 2024. העלנו את שיעור ההיוון  במודל הערכת השווי והורדנו מעט את היקף מכירות ציוד הקצה לרבעון הרביעי. בנוסף יש לשים לב לכך שקשיי הנזילות של דסק"ש ימשיכו להכביד מסחרית על המניה.
"במבט לשנה הבאה, התמונה במגזר הנייד נראית חיובית כשהשפעות המלחמה על הרואמינג הן הנעלם. עם זאת, אנחנו מניחים עליה של שקל אחד בהכנסה הממוצעת למשתמש אל מול הנתון המקביל ברבעון השלישי  2023 (בנטרול הפחתת הכנסות קש"ג) הוא מסביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה