השוק

אמזון בצעד דרמטי: כך היא מרסקת את המחירים באתר

ענקית הקמעונאות אמזון, יצאה בצעד נדיר במהלכו, הורידה את העמלות לסוחרים אשר מוכרים בגדים במחירים של פחות מ-20 דולר. איך כל זה בא לטובת הצרכנים?
מערכת ice | 
משלוח אמזון (צילום ויקיפדיה PNGWINGS)
ענקית הקמעונאות אמזון, יוצאת נגד אחת המתחרות הגדולות שלה, שיין, והודיעה אתמול (שלישי), על הורדת העמלות לסוחרים שמוכרים בפלטפורמה בגדים במחירים של מתחת ל-20 דולר.
לפי דיווח בבלומברג, ענקית המסחר המקוון, החליטה שהחל מחודש ינואר, יורדו תשלומי המוכרים על בגדים במחירים של 15 דולר ומטה ל-5%, בעוד שהעמלות על בגדים במחירים של 15-20 דולר יירדו ל-10%. עד כה העמלות בשתי הקטגוריות עמדו על 17%.
 
כזכור, אמזון, שולטת בשוק המסחר המקוון בארצות הברית ואף נמצא כי אחד מכל שלושה דולרים שהצרכנים בארה"ב מוציאים בקניות באינטרנט הוא באמזון. על כן, אין ספק כי מדובר בצעד נדיר של החברה שרק נמצאת במגמת עלייה להפחית כך את העמלות שהיא גובה מהסוחרים בחנות המקוונת שלה.
על פי השערות, למהלך הנ"ל יש כמה מטרות מצד אחד, למשוך מוכרים של בגדים זולים לאמזון ומהצד השני, לאפשר לחברה להתמודד עם התחרות ההולכת וגוברת של החברות ביגוד, דוגמת שיין אשר מגיעות מסין. הפלישה הסינית לארה"ב, בא לידי ביטוי לא רק בתחום הביגוד אלא בתחומים נוספים כמו לדוגמא הרשת החברתית הסינית טיקטוק אשר פופולארית רבות בקרב צעירים בארה"ב וגם כלפיה יצאו מספר הגבלות כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה