השוק

הראל ויזל במהלך ענק: זו העיר בה יתרחבו חנויות נייקי

ריטיילורס הודיעה כי זו כניסתה לראשונה לבריטיש קולומביה בקנדה.  להערכת החברה, ההשקעות הצפויות בשותפות במהלך 3 השנים הראשונות צפויות להסתכם בכ-10-15 מיליון דולר קנדי ועיקרן בבינוי ושיפוץ חנויות
מערכת ice |  2
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
בהמשך לדיווחים של ריטיילורס מה-3 באפריל 2023 וה-28 בספטמבר 2023, בדבר התקשרות החברה, באמצעות חברה קנדית בבעלותה המלאה בהסכם עקרונות עם חברת "ניו אייג'", החברה בבעלותו של הראל ויזל מעדכנת כי ביום רביעי נחתמו הסכמים מחייבים אשר עיקריהם הרחבת הפעילות של נייקי בקנדה.
בהודעה לבורסה הוסבר: "קודם לחתימת ההסכמים, הקימה החברה הבת שותפות מוגבלת בבריטיש קולומביה, קנדה בבעלות מלאה של החברה הבת ושל שותף מוגבל שהינו חברה ייעודית מוגבלת קנדית בבעלות מלאה של החברה, ובחודש יוני 2023 נפתחו לקהל 2 חנויות נייקי חדשות במחוז אלברטה, קנדה, והשותפות צפויה לפתוח חנות נייקי חדשה נוספת באלברטה עד לסוף שנת 2023, כך שהשטח הכולל של 3 החנויות החדשות של השותפות באלברטה, קנדה, צפוי להסתכם בכ-4.4 קמ"ר.
 
בהמשך לכך, ובהתאם לאמור בהסכמים, במועד השלמת העסקה בכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים כנגד הקצאת כ-49% מהזכויות בשותפות וכ-48.99% מההון המונפק של השותף הכללי בשותפות לניו אייג', תעביר ניו אייג' לשותפות את פעילותה ב-6 חנויות נייקי קיימות הממוקמות במחוז בריטיש קולומביה, קנדה, בשטח כולל של כ-2.8 קמ"ר.
לאחר מועד השלמת העסקה, ובהתאם למנגנון שנקבע בהסכמים, תיערך התחשבנות בין החברה הבת לבין ניו אייג', האחרונה תשלם לחברה הבת סך המוערך בכ-1.7 מיליון דולר קנדי בגין חלקה היחסי (49%) בעלויות הבניה של חנויות הפעילות החדשה לפי שטח החנויות החדשות העולה על שטח החנויות בפעילות המועברת (לא כולל 2 חנויות בפעילות המועברת שהסכם השכירות שלהן צפוי להסתיים בחודשים אוקטובר ונובמבר 2025).
במקביל, תיערך התחשבנות בין הצדדים בגין פערים בהון החוזר של הפעילות החדשה והפעילות המועברת כפי שנקבע בהסכמים, לרבות התחשבנות לעניין המלאי בפעילות החדשה לעומת המלאי בפעילות המועברות בהתאם לספירת מלאי שתתבצע בסמוך להשלמת העסקה. יצויין כי שווי הנכסים (ללא המלאי) של הפעילות המועברת מוערך בסך של כ-2.9 מיליון דולר קנדי.
השלמת העסקה, נקבעה ליום 1 בפברואר 2024 כאשר לכל צד יש זכות להאריך את המועד ב-45 יום נוספים, בכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים, שעיקרם קבלת האישורים של נייקי והמשכירים.  עסקה זו (ככל שתושלם) מהווה הרחבה של פעילותה של החברה בהפעלת חנויות נייקי בקנדה, וכניסתה לראשונה לפרובינציה בריטיש קולומביה בקנדה.  להערכת החברה, ההשקעות הצפויות בשותפות במהלך 3 השנים הראשונות צפויות להסתכם בכ-10-15 מיליון דולר קנדי ועיקרן בבינוי ושיפוץ חנויות. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסףףף
    אודי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחד מאנשי אהבת הכסף רק בושות עושה לנו אוהב כסף לא ישבע כסף
    סגור
  • 1.
    איש דוחה ובזוי ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור