השוק

סלברייט סוגרת הסכם ענק במיליון דולר: "הדאטה אף פעם לא משקר"

גוף משטרה גדול בארה"ב מרחיב את השימוש בפתרונות החברה עם הטמעת טכנולוגיית הפורנזיקה הדיגיטלית. סוכנות אכיפת החוק תשתמש ב-Pathfinder כדי להאיץ את תהליכי מיצוי הראיות ולאפשר פענוח של תיקי חקירה. מארק טיגרדין, נשיא לעסקים ביבשת אמריקה בחברת סלברייט: "העסקה מייצגת את קשרינו החזקים עם הממשל הפדרלי והמקומי"
מערכת ice | 
משרדי סלברייט ישראל (צילום יח"צ)
חברת סלברייט (נאסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, חתמה על הסכם בהיקף של כמיליון דולר, המרחיב באופן משמעותי את קשריה עם אחת מעשר סוכנויות המשטרה המקומיות הגדולות ביותר בארצות הברית. כיום, כאשר ברוב הפשעים יש ראיות דיגיטליות משמעותיות, הפתרונות של סלברייט מסייעים לסוכנויות אכיפת החוק לסגור פערים בהגנה על ביטחון הציבור, כיוון שהם מאפשרים לבוחנים ולחוקרים לסגור תיקים בצורה מהירה יותר, חכמה יותר ויעילה יותר, במטרה למצות את הדין עם העבריינים.
באמצעות עסקה זו, הסוכנות מגדילה את מספר פתרונות ה-Digital Intelligence של סלברייט אותם הטמיעה כדי ליצור שינוי משמעותי בתהליכי החקירה מקצה-לקצה שלה. משטרה זו, שהיא לקוחה ותיקה של סלברייט, תמשיך ליהנות מיכולות הגישה המתקדמות וחילוץ מערכות הקבצים המלאות של Premium, פתרון האיסוף המוביל של סלברייט. הדבר ישפר את יכולתם של הבוחנים לאסוף, לבחון ולנתח את הנפח הגדל והולך של נתונים דיגיטליים מורכבים. סוכנות אכיפת החוק תשתמש גם בפתרון Pathfinder של סלברייט כדי לחשוף ולחקור במהירות ובדייקנות רבה יותר כיווני חקירה רלוונטיים ולגלות קישורים שלעתים אובדים בנפח המידע העצום המאוחסן במערכי מכשירים דיגיטליים.
 
ההשקעה בפתרונות של סלברייט מהווה צעד חשוב בסיוע לרשות אכיפת החוק הזו במאמציה לשמור על ביטחון אזרחיה ולהפחית את שיעורי הפשיעה, במיוחד בעבירות אלימות. אימוץ הפתרונות של סלברייט, ובמיוחד Pathfinder, מאפשרת לסוכנות להקל על עומס המקרים הממתינים לטיפול, על ידי אוטומציה של ניתוח נתונים והדמיה המסייעת לחוקרים ולבודקים לאתר נקודות עניין בפשעים בהם מעורבות ראיות דיגיטליות בסוגי פשיעה שונים, החל מפשיעה מאורגנת ועד לרצח ופשעים מקוונים נגד ילדים. 

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט (צילום: גבע טלמור)
"עם Pathfinder של סלברייט, הקישור בין הנקודות הרלוונטיות בחקירות יהיה הרבה יותר קל עבור משטרה זו", אמר מארק טיגרדין, נשיא לעסקים ביבשת אמריקה בחברת סלברייט. "הדאטה אף פעם לא משקר. הפתרונות החדשניים שלנו עוזרים לרשויות אכיפת החוק לעבוד בצורה חכמה ומהירה יותר כדי לסגור יותר תיקים במהירות רבה יותר ולהאיץ את תהליכי עשיית הצדק".
 
"עסקה זו מייצגת את ההתקדמות שעשינו השנה כדי לחזק ולהרחיב את הקשרים שלנו עם גופי הממשל הפדרלי והמקומי בארצות הברית. אנו גאים מאוד ביכולתנו להבין את האתגרים שעומדים בפני רשויות אכיפת החוק המקומיות ולספק פתרונות עם תכונות ופונקציונליות רבות עוצמה הנותנות מענה ישיר לאותם אתגרים. אנחנו מעריכים מאוד את העבודה הנהדרת שגורמי אכיפת החוק עושים מדי יום וגאים להיות שותפים חזקים בהאצת התהליכים של עשיית הצדק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה