ויראלי

האם הארגון המסוכן שפועל נגד ישראל בעולם הגיע לירושלים?

במסווה של הגנה על זכויות הפלסטינים, תנועת ISM עסוקה בהסברה אנטישמית, הכוללת הפצת עלילות דם ותמיכה בזכות השיבה. הארגון קורא לקדם את ה-BDS ולהשמיד את התנועה הציונית. פעילת התנועה תושבת בלגיה נעצרה על ידי המשטרה בדרום הר חברון. מאוחר יותר התגלה - היא תומכת גם בחמאס
מערכת ice | 
הארגון האנטי-ישראלי ISM (תנועת הסולידריות הבין-לאומית) (צילום freepik, פלאש 90/ ג'מאל עוואד, יוטיוב/ Al Jazeera English, Global News)
היום (רביעי) בפעילות יזומה של בלשי היחידה המרכזי של מחוז ש"י בסיוע כוחות צה"ל נעצרה חשודה בדרום הר חברון סמוך לחירבת עטוואנה, פעילה זרה ילידת 1971 תושבת בלגיה אשר חברה בארגון האנטי-ישראלי ISM (תנועת הסולידריות הבין-לאומית) בחשד לפגיעה בסמלי המדינה ותמיכה בארגון טרור.
החשודה נחקרת כעת במשטרה, ובהמשך תובא לדיון בבית המשפט. כמו כן, בכוונת המשטרה להגיש בקשה להוצאת צו גירוש מישראל ומניעת כניסתה לישראל. במהלך מעצרה בחיפוש שערכו הכוחות נתפסו חומרים אשר מעידים על תמיכתה בארגון הטרור חמאס ופגיעה בסמלי שלטון.
 
ארגון ISM פועל ביהודה ושומרון ועזה וממקד את עיסוקיו בהגנה על זכויות הפלסטינים. במסווה של פעילות הומניטרית, עוסק הארגון נמרצות בתעמולה נגד ישראל, תוך השוואת מדיניותה למדיניות האפרטהייד בדרום אפריקה. התנועה תומכת בחרם על ישראל ולוקחת חלק בקמפיין ה-BDS.
המרכז למורשת המודיעין הגדיר אותו כארגון אנטי ישראלי, גורמים רשמיים נוספים טוענים כנגדו כי הוא רדיקלי פרובוקטיבי, אנטי-ציוני החותר להשמדת ישראל ותומך בזכות השיבה. התנועה ספגה ביקורת בישראל ובעולם עקב האופי של פעילותה ועמדתה של ISM כנגד ישראל ובעד המאבק הפלסטיני, תוך סירוב לגנות את פעילות הטרור הפלסטינית כנגד ישראל.
 
בתוך כך, לפני כשבועיים שוטרי מחוז צפון עצרו עורך דין תושב העיר שפרעם שהביע הזדהות עם ארגון הטרור הרצחני חמאס. הפרקליט התבטא נחרצות בעד פעילות חמאס נגד ישראל, באומרו: "קיים סיכוי שברמדאן הבא נצפה בעקירה הישראלית". לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל, שוטרי המחוז הצפוני פועלים בכל העת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ולאלימות ברשתות החברתיות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה