השוק

נחשף: זו המשכורת של יו"ר בזק החדש ובכמה יתגומל הקודם?

מעל מיליון שקל מענקים בשנה, ומשכורת של 150 אלף שקל: התנאים של יו"ר בזק הנכנס תומר ראב"ד נחשפים, וכמה יקבל היו"ר היוצא גיל שרון?
מערכת ice |  5
תומר ראבד (צילום אוראל כהן, פלאש 90/ קובי גדעון)
בתחילת החודש, אישר דירקטוריון בזק את מינויו של תומר ראב"ד ליו"ר בזק וכן יו"ר החברות הבנות: פלאפון, yes, בזק בינלאומי ובזק אונליין. ראב"ד יכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2024, ויחליף את גיל שרון שהודיע לאחרונה על פרישתו, לאחר שלוש שנים בתפקיד.
עתה הגיע הזמן התשלומים. בעלי המניות של בזק יצביעו על משכורתו של היו"ר החדש והמענקים כמו גם על התגמול שבכוונת בזק להביא ליו"ר הפורש גיל שרון. כאשר רק המענקים מגיעים לסכום של כמה משכורות חודשיות יחד.
 
על פי כתב ההצבעה של האסיפה הכללית, גיל שרון עתיד לקבל 8 משכורות, כאשר החלוקה הינה: 3 עבור תגמול הוקרה, 3 עבור הודעה מוקדמת ועוד 2 עבור תקופת צינון, כאשר בתקופה זו לא יתחרה בפעילות החברה הקיימת באותו מועד או בעסקיה. כמו כן, בתום תקופת הצינון יקבל שרון את המענק המגיע לו על השנים 2022-2023. 
על פי נימוקי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, מענק ההוקרה מגיע לשרון לאור תרומתו הייחודית: "כיו"ר דירקטוריון החברה וחברות הבת שלה היה מר שרון אחראי על פעילות הדירקטוריון ועל ניווט, קידום ופיתוח החברה וחברות הבת. עם תחילת כהונתו הוביל מר שרון את הגדרת אסטרטגיית הצמיחה החדשה של החברה, שהביאה לשיפור עקבי בהכנסות וברווחי החברה תוך צמצום החוב וחזרה לחלוקת דיבידנדים, זאת על רקע תחרות גוברת בכל תחומי פעילות החברה ועדכון הרגולציה. מר שרון ליווה, חנך והכווין את המנכ"לים בקבוצת בזק בעת כניסתם לתפקיד והוביל מהלכים מרכזיים בחברה. ועדת התגמול והדירקטוריון סבורים שהיקף המענק המוצע, בהיקף של שלוש משכורות, ראוי והוגן בנסיבות העניין".
היו"ר הנכנס, תומר ראב"ד, שיחל בתפקידו בסוף חודש ינואר, יקבל שכר חודשי בגובה של 150 אלף שקל ברוטו בגין 85% משרה. המשכורת תוצמד למדד אחת לשנה, מדי חודש ינואר וזאת בהתאם לעליית מדד המחירים לצרכן ביחס למדד אשר היה ידוע בתחילת השנה הקלנדרית הקודמת.  פרט לכך, יקבל ראב"ד מענק שנתי תלוי ביצועים בסך של עד 9 משכורות: היינו 1,350,000 שקל. בנוסף יקבל מעל 5 מיליון אופציות במחיר מימוש של כ-5 שקלים, היינו קרוב מאוד לכסף וזאת שמחיר המניה כיום בבורסה 4.89. 
בנוסף ראב"ד יהיה זכאי לביטוח מנהלים, קרן השתלמות, רכב בהתאם למקובל בחברה ועל פי נהליה, כפי שיהיו מעת לעת. החברה תישא בכל ההוצאות הכרוכות בשימוש ברכב ובאחזקתו על פי נהלי החברה כפי שיהיו מעת לעת. אם ראב"ד יבחר לא לקבל רכב מהחברה, הוא יהיה זכאי להחזר הוצאות החזקת רכב בסך של 11,000 שקל לחודש בגין עלות ליסינג חודשי וכן להתקנת דלקן על חשבון החברה. בנוסף יהיה ראב"ד זכאי להחזר הוצאות חשבון טלפון ואינטרנט בביתו ולהחזר הוצאות השימוש בטלפון סלולרי, על פי נהלי החברה כפי שיהיו מעת לעת, וכן להחזר הוצאות שיוצאו על ידו במסגרת מילוי תפקידו בהתאם לנהלי החברה כפי שיהיו מעת לעת, כאשר היקפן ייבחן אחת לשנה על ידי ועדת התגמול של החברה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יו״ר מוכשר ורציני
    שירי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיוביל את החברה לגבהים חדשים, מגיע לו, שווה כל השקעה, מביא חשיבה מקורית, צעירה ורעננה ונסיון בינלאומי, בהצלחה.
    סגור
  • סיסמאות
    שירי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נפסיק עם הסיסמאות? בזק לא עשתה שום דבר חדשני בשנים האחרונות. סללה סיבים שהיא בעצמה עיכבה את הסלילה שלהם שנים, לא הביאה שום בשורה חדשה לשוק, חוץ מתקשורת שקורסת בכל פעם שיש טיפה עומס על הרשת.
    סגור
  • 3.
    בושה
    נתנו עבודה למובטל 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצאתם תעסוקה למנכל היקום שלא הייתה לו עבודה אמיתית במשך 4 שנים. בושה.
    סגור
  • 2.
    מנכל ביקום
    יצא המרצע מן השק 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז היום כולם יודעים שלא הייתה לו עבודה אמיתית כמנכל ביקום ועדיין הוא קיבל בערך 100000 שקל בחודש על כלום ועוד 50000 בחודש על גמול דירקטוריון. פשוט עבודה בעיניים.
    סגור
  • 1.
    150,000 לחודש על 85% משרה
    אני! 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ ממענקים דלק והוצ' אחרות. סה"כ דומה לממוצע של שאר עובדי בזק.. אהה התעוררתי:(
    סגור