השוק

הראל ויזל בפוקס במהלך מפתיע: מדוע הלוגו שונה לראשונה?

קבוצת פוקס הודיעה אמש (רביעי) כי תשנה את צבע הלוגו של מותגיה: פוקס ו-פוקס הום לצהוב כחלק מהפעילויות לחיזוק העלאת המודעות להשבתם של החטופים והנעדרים הביתה. הלוגו הצהוב יופיע בכל הנכסים הדיגיטליים של המותגים
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
אחרי שהחלה למכור את דיסקיות משפחות החטופים בסניפיה, קבוצת פוקס של הראל ויזל ממשיכה לתמוך במשפחות החטופים והנעדרים ועתה היא מחליפה את לוגו המותגים פוקס ופוקס הום לצהוב, לאות הזדהות.
קבוצת פוקס הודיעה אמש (רביעי) כי תשנה את צבע הלוגו של מותגיה: פוקס ו-פוקס הום לצהוב כחלק מהפעילויות לחיזוק העלאת המודעות להשבתם של החטופים והנעדרים הביתה. הלוגו הצהוב יופיע בכל הנכסים הדיגיטליים של המותגים.
 
מפרוץ הלחימה, הצבע הצהוב שוטף את הרחובות ואת הרשתות החברתיות, כחלק מהצגת התמיכה במשפחות החטופים והנעדרים, בין אם כסרט הנקשר לרכבים ולתיקים, ענידת צמידים צהובים ועוד.
בנוסף וכפי שפורסם לאחרונה, קבוצת פוקס החלה למכור את "דיסקית ההזדהות" הרשמית של מטה משפחות החטופים והנעדרים ברשתות פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, נייקי, פוט לוקר, שילב, ללין, צ'ילדרנס פלייס, יאנגה, רובי ביי, בילבונג, ג'מבו יוון ואתר הסחר טרמינל איקס. פעילויות אלה מאפשרות תמיכה אקטיבית במשפחות והצטרפות למעגל ההסברה והסולידריות האזרחית להחזרת כל החטופים משבי החמאס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור