השוק

דרמה בדיפלומט: המנכ"ל בישראל יסיים את תפקידו בחברה

ינון בן ענת, המנהל הכללי בשלוש וחצי השנים האחרונות, יסיים 12 שנים בתפקידי מנכ"לות בקבוצה. את מקומו ימלא יוסי חורב. בן ענת הוביל תהליכי התייעלות ופישוט תהליכים לאורך כל שרשרת האספקה, יזם שילוב טכנולוגיות מתקדמות לשיפור עבודת הסוכן ופקח על הקמתו של המרלו"ג הגדול המתוכנן בישראל
מערכת ice | 
דיפלומט (צילום מתוך אתר החברה)
ינון בן ענת, מנכ"ל דיפלומט ישראל בשלוש וחצי השנים האחרונות פורש הבוקר (חמישי) לאחר כ-12 שנים בתפקידי מנכ"לות בקבוצת דיפלומט. ינון הצטרף לקבוצת דיפלומט בשנת 2012 כמנכ"ל דיפלומט גיאורגיה. במהלך 4 השנים בגיאורגיה ינון בנה את המרלו"ג הראשון בבעלות החברה,  הטמיע מערכת  SAP  ומערכת דוחות, חתם והוביל את קליטת  חברת נסטלה (המהווה 25% מכלל מכירות החברה) והשיק את מותג הבית הראשון של הקבוצה  "המטבח של הנרי".
לתפקידו השני, ינון מונה כמנכ"ל דיפלומט דרום אפריקה. ינון הוביל את המשך גידול מכירות החברה ורווחיותה, על ידי פישוט תהליכים, הטמעת תהליך GTM חדש בשוק הפרטי  ושילוב טכנולוגיות חדשות של החברה לשיפור יכולות הסוכן (MIO). ינון ניהל את היחידה בדרום אפריקה כשהחל משבר הקורונה.
 
מיולי 2020 מכהן ינון כמנכ"ל דיפלומט ישראל. הוא הוביל תהליכי התייעלות ופישוט תהליכים לאורך כל שרשרת האספקה, יזם שילוב טכנולוגיות מתקדמות לשיפור עבודת הסוכן ופקח על הקמתו של המרלו"ג הגדול המתוכנן בישראל. לאחר למעלה מעשור בתפקידי מנכ"לות בקבוצה, בהובלת שלושת היחידות העסקיות הגדולות, ינון בחר לסיים את תפקידו ולחפש דרך חדשה. 
את מקומו של ינון בן ענת יתפוס יוסי חורב. חורב הגיע לדיפלומט ב 2006 מהעולם הצבאי והתקדם בשורות החברה עד שמונה בשנת 2018 לתפקיד סמנכ"ל לוגיסטיקה. בשנת 2020  מונה לתפקיד מנכ"ל דיפלומט דרום אפריקה, שם הרחיב את פעילות החברה על ידי הגדלת הפעילות בשוק, חתימה על חוזי הפצה חדשים והשקה של מותגים בבעלות.
 
דיפלומט היא חברת ההפצה הגדולה בישראל המייבאת, משווקת ומפיצה למעלה ממאה מותגי צריכה המוניים בינלאומיים ומקומיים, ביניהם מוצרי פרוקטר אנד גמבל, מונדליז, לוטוס, היינץ UPFIELD , קיקו-מן , קלוגס ועוד. בנוסף, החברה הינה בעלים של מותג הטונה המצליח בישראל סטארקיסט, חברת מדיטרנד ושותפה במפעל דורות שבדרום.
דיפלומט, שהוקמה בשנת 1963, פועלת כיום ב-5 מדינות: ישראל, דרום אפריקה, גיאורגיה, ניו זילנד וקפריסין. החברה מוכרת את מוצריה, בין היתר, לרשתות קמעונאיות בתחומי המזון, רשתות הדרגסטור, בתי מרקחת, מכולות, השוק המוסדי וכן לסיטונאים.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה