השוק

אילון מאסק בדרך לעקוף את OpenAI? כל הפרטים על הגיוס הענק

כחלק מהתוכנית לעקוף את OpenAI, חברת הבינה המלאכותית של איש העסקים אילון מאסק, xAI נמצאת במגעים מתקדמים עם משקיעים גלובליים ברחבי העולם על מנת לגייס 6 מיליארד דולר, כל הפרטים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
איש העסקים והמיליארדר אשר שם לעצמו כמטרה לעקוף את חברת OpenAI, החברה אשר לקח חלק בהקמתה ולאחר מכן עזב אותה. על מנת להגיע ליעד הנוכחי מאסק בין היתר עוסק בגיוס כספים וכעת עולה כי מאסק, נמצא במגעים לגיוס של 6 מיליארד דולר לחברת הבינה המלאכותית שבבעלותו xAI.
לפי בכירים בחברה עולה כי אנשי xAI ובראשם מאסק, נפגשו עם בשבועות האחרונים עם משקיעים מרחבי העולם. עוד עולה כי מאסק שואף לגייס סכום של 6 מיליארד דולר על מנת להביא את xAI לשווי של 20 מיליארד דולר. יש לציין כי נכון לעכשיו המשא ומתן נמשך. בין היתר מאסק, ואנשיו פנו גם לקרנות הון ריבוניות מהמזרח התיכון, יפן ובדרום קוריאה.
 
זהו איננו הדיווח הראשון על סבב הגיוסים שמאסק מנהל, אך למרות שהמסמכים שאיששו את המידע. עד כה מאסק, ממשיך להכחיש את הדיווחים. בין היתר הוא פרסם ב-X (טוויטר לשעבר): "xAI לא מגייס הון ולא היו לי שיחות עם אף אחד בהקשר הזה". xAI, השיקה את המוצר הראשון שלה הצ'אטבוט גרוק, אשר הוכח כי הוא אומן על ידי מידע מתוך X בחודש דצמבר האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה