השוק

לאחר החתימה: העסקה הגדולה של סייברוואן בוטלה - המנייה זינקה

חברת סייברוואן הודיעה על ביטול העסקה הגדולה עליה הייתה צפויה לחתום עם חברת מיקרונט, לאחר שכבר חתמו ביניהן על מזכר הבנות. לאחר ההודעה המנייה זינקה
מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
חברת סייברוואן שנוסדה בשנת 2014, הפועלת בתחום הבטיחות בכבישים באמצעות פתרונות טכנולוגיים לזיהוי טלפונים סלולאריים בסביבת הנהג ומחוצה לה, הודיעה על ביטול ההתקדמות לעבר העסקה עם חברת מיקרונט, המפתחת מצלמות מתקדמות למערכות טלמטיקה וניטור הנהג.
לאחר שהודיעה בחודש שעבר על חתימת מזכר הבנות עם מיקרונט, הודיעה כאמור סייברוואן על ביטול העסקה, מה שגרם למניית החברה לזנק ביום שישי האחרון, ביותר מ-10 אחוזים.
 
תחום הטכנולוגיה לניטור סביבת הנהג ועזרים טכנולוגיים לשמירה על בטיחות בכבישים הוא אחד התחומים המתרחבים ביותר ברחבי העולם, עם מהפכת כלי הרכב החשמליים שמרבית היצרניות רוצות בעתיד להפוך לכלים אוטונומיים לחלוטין, משמע ללא צורך בסיוע אנושי כדי לתפעל את כלי הרכב.
על אף הצהרות שאפתניות רבות שנשמעו לאורך השנים על ידי יצרניות הרכב, נראה כי סביבה אוטונומית מלאה היא משהו שאף מדינה בעולם לא קרובה אליו, אפילו לא ברמה של שנים. עם הזמן גילו בחברות שלהפוך את הרכב לאוטונומי לא די בכך כדי לעשות מהפכה בכביש, אלא נדרשת סביבה אוטונומית תומכת על ידי הרמזורים ואף תמרורים. משמע, דרושה עבודה מצד הרשויות במדינות, מה שבדרך כלל לוקח זמן רב יותר ממה שלוקח לגוף פרטי, ובעקבות כך המהפכה האוטונומית צפויה להתעכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה