השוק

לקראת עסקת ענק בהייטק? שתי חברות הסייבר בדרך לשתף פעולה

ענקית הסייבר ארמיס בדרך לרכוש את סילק סקיוריטי? על פי הדיווח, ארמיס מעוניינת ומוכנה אף לשלם סכום כסף רב כדי לקנות את סילק, הפועלת לאיתור סיכונים ותיקונם
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת הסייבר שהוקמה בשנת 2015 על ידי נדיר יזרעאל ויבגני דיברוב, ארמיס סקיוריטי, הפכה לשם דבר בישראל וכיום היא שווה 3.4 מיליארד שקל. לאחרונה דווח כי החברה שוקלת לרכוש חברת סייבר ישראלית אחרת, סילק סקיוריטי, במטרה להתרחב ולבצע דריסת רגל כבדה יותר בשוק.
על פי הדיווח ב"כלכליסט", ארמיס מוכנה לשלם עשרות מיליוני דולרים והמשא ומתן נמצא בשלבים מתקדמים. אם עסקה שכזו תצא לפועל זה יציב את סילק בשורה אחת עם חברות הייטק ענקיות כמו ארמיס.
כזכור, ביוני 2017 גייסה ארמיס 17 מיליון דולר ובאפריל 2018 גייסה החברה עוד 30 מיליון דולר. זאת כאשר בסך הכל גייסה החברה עד למכירתה כ-115 מיליון דולר. בינואר 2020 נרכשה ארמיס תמורת 1.1 מיליארד דולר על ידי קרן ההשקעות אינסייט פרטנרס.
 
בחודש ספטמבר האחרון, החברה הודיעה על המינוי של דנה גלבוע לתפקיד CPO (Chief Product Officer), ושל אבירם כהן לתפקיד CDO (Chief Development Officer). השניים, מנהלים בארמיס בטרם מינויים, יקודמו ויצטרפו לצוות ההנהלה הבכירה של החברה. גלבוע שימשה עד אז כ-EVP Product בארמיס, והיא בעלת כ-20 שנות ניסיון בפיתוח וניהול של מוצרי B2B ו-B2G. כהן שימש עד אז כ-EVP R&D בארמיס, ולפני כן כדירקטור בסטארט-אפ אדאלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה