השוק

שופרסל בדרך לידיים חדשות: תימכר לפי שווי של 6.5 מיליארד שקל?

איש העסקים צביקה ויליגר, בעלי השליטה בחברת המזון ויליפוד, הגיש הצעה לרכישת 24.9% מזכויות ההון וההצבעה של שופרסל בע"מ, לפי שווי של 6.5 מיליארד שקל
מערכת ice | 
שופרסל (צילום pexels)
קבוצת הקמעונאות שופרסל בדרך לידיים חדשות, זאת לאחר שאיש העסקים צביקה ויליגר, בעלי השליטה בחברת המזון ויליפוד, הגיש הצעה לרכישת 24.9% מזכויות ההון וההצבעה של שופרסל בע"מ, לפי שווי של 6.5 מיליארד שקל. כך פורסם היום (רביעי) ב"כלכליסט".
ההצעה הוגשה לבעלי העניין בשופרסל, ביניהם ניתן למצוא את כלל, מנורה מבטחים, הראל, מגדל, אלטשולר שחם והפניקס. על פי הדיווח, ויליגר מנהל משא ומתן בימים אלו עם בכירים בענף הנדל"ן לשותפות בחברת שופרסל בע"מ, כאשר הוא  מחזיק ב-4.9% ממניות שופרסל, אך הוא מעוניין לקבל נתח נרחב יותר ברשת הקמעונאות ולהשיג שליטה אפקטיבית יותר.
 
עוד נודע כי גם האחים שלומי ויוסי אמיר הגישו הצעה לרכוש 24.9% ממניות שופרסל, זאת תמורת שווי שוק של 6 מיליארד דולר, הצעה נמוכה יותר מזו של בעלי ויליפוד. נוסף על כך, על פי הדיווח ב"כלכליסט" נודע כי ההצעה של האחים שלומי ויוסי אמיר לרכישת 24.9% ממניות שופרסל, תקפה לשבוע בלבד, ולאחר מכן היא תפוג. עוד נודע על פי הדיווח כי מתחרים עוד מספר אנשי עסקים, ביניהם גם איש העסקים האמריקאי מייקל אלפרט, שעומד בראש קבוצת משקיעים אמריקאים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה