רכילות עסקית

רקפת רוסק עמינח מגיבה לראשונה: "נרגשת, המודל הייחודי שלנו מצליח"

התבטאות ראשונה של הבכירה בקרן ההשקעות Team8 לאחר הפרסום על גיוס הענק של 500 מיליון דולר והצלחה מרשימה בהייטק בתקופה מורכבת ומאתגרת: "הכרזה זו מחזקת עוד יותר את הצלחת הדגם שלנו, שחוגג רק את שנתו ה-10"
מערכת ice | 
רקפת רוסק עמינח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
השותפה הבכירה בקרן השקעות בהייטק Team8, רקפת רוסק עמינח, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, בהתבטאות ראשונה לאחר השלמת הגיוס הגדול ל-3 הקרנות החדשות של Team8 באחד המהלכים המשמעותיים ביותר בתקופה האחרונה בגזרת ההייטק.
גיוס הענק עמד על 500 מיליון דולר, מדובר בהשקעה בהיקף מרשים מאוד לאור התקופה המאתגרת בה נמצאת ישראל ותעשיית ההייטק הישראלית.
 
עם ההכרזה, מגיבה לראשונה רקפת רוסק עמינח על ההצלחה של קרן ההשקעות שהיא עומדת בראשה יחד עם נדב צפריר: "אני נרגשת", אמרה רוסק עמינח, "אני מאמינה שעם המודל הייחודי שלנו, אנו יכולים לחשוב מחדש באופן ייחודי על הון סיכון ולהתאים את התמריצים בין מייסדים, משקיעים ויזמים בשלבי הקמת החברות. הכרזה זו מחזקת עוד יותר את הצלחת הדגם שלנו, שחוגג רק את שנתו ה-10".
יובל שחר, שותף מנהל ויו"ר Team8 הוסיף: "אל מול הרוחות העזות בשוק, לרבות קשיים מאקרו כלכליים ברמה הגלובלית ואקלים גאו-פוליטי מורכב בישראל, Team8 מוכיחה את חוסנו ועמידותו של המודל שהיא פועלת לאורו מתחילת הדרך, כבר עשור. על אף תנאי השוק המאתגרים הצלחנו להגיע לתשואות משמעותיות למשקיעים וזוהי הוכחה נוספת להצלחת המתודולוגיה הייחודית שלנו בבנייה והשקעה בחברות ולערך שאנו מספקים לחברות הפורטפוליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה