רכילות עסקית

אלין כהן בעסקת ענק: אחרי הפסדי המיליונים - זה הג'וב החדש שלה

לאחר שנאלצה לסגור את מותג הקוסמטיקה  הכוכבת נמצאת במגעים להשתלב בהנהלת קבוצת הכדורגל הפועל חדרה. אביה, איש העסקים יורם כהן, צפוי לעזור לה בעסקה והשניים יפגשו בקרוב עם יקיר שוורץ (הבעלים) במטרה לסגור את הפרטים הסופיים
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום אינסטגרם/ אלין כהן)
אלין כהן היא אחת מכוכבות הרשת והמשפיעניות הגדולות בישראל, והיא רק בת 22. היא פרצה לחיינו בסדרה "הבנים והבנות", ובהמשך החליטה להקים אימפריית קוסמטיקה שזכתה לרווחים נאים במיוחד - עד שקרסה. לאחר תקופה שבה שמרה על שקט יחסי נראה כי היא חוזרת לעניינים, ובגדול.
ע"פ חשיפה של התוכנית "יש מצב בשישי", הכוכבת נמצאת בתקופה זו במגעים להשתלב בקבוצת הכדורגל הפועל חדרה. אביה, איש העסקים יורם כהן, נחשב למקורב לראש העיר והוא צפוי לסייע לה בעסקה. השניים צפויים להיפגש בקרוב עם יקיר שוורץ, הבעלים של הקבוצה, בשביל לקדם את הנושא. סביר להניח כי כהן תיקח חלק בהנהלה וכן תסייע בענייני שיווק הקבוצה.
 
כזכור, בעבר כהן התראיינה לערן סוויסה על החיים בתור אשת עסקים צעירה, ועל הקשיים שנבעו מכך: "זה ישר היה בגדול, הפול ווליום, תוך חמש דקות לא הייתה לי סחורה יותר. הייתי במרוץ. לא עצרתי לשנייה. לא זוכרת יום שלא קמתי בו ב-6:00 בבוקר. לגדנ"ע לא יצאתי כי הייתה לי פגישה חשובה. לצאת לסרט עם חברות - זה לא קרה אצלי כי הייתי צריכה לעבוד והייתי צריכה לשבת על מיילים. כל מיני דברים קטנים שיש להם קסם של ילדות - לא חוויתי אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה