רכילות עסקית

עמוס לוזון ואירית רחמים נחשפים: זה ההסכם הכספי עליו חתמו

איש העסקים עמוס לוזון והמפיקה אירית רחמים נפרדו לאחרונה אחרי כמעט שמונה שנים של זוגיות. כעת נודע כי אחרי מאבק ממושך, השניים חתמו על הסכם חדש, במסגרתו הם מיישבים את כל הנוגע לעניינים הכספיים ביניהם
מערכת ice |  6
עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום תומר רוטנברג, יוטיוב/ אירית רחמים)
איש העסקים עמוס לוזון והמפיקה אירית רחמים נפרדו לאחרונה אחרי כמעט שמונה שנים. היום (רביעי) נודע כי אחרי מאבק ממושך, השניים חתמו על הסכם חדש, במסגרתו הם מיישבים את כל הנוגע לעניינים הכספיים ביניהם.
על ]י דיווח ב-TMI, הזוג הפרוד חתם כאמור על הסכם שמיישב את העניין הכלכלי ביניהם, אך שם לא חשפו מהם בדיוק פרטי ההסכם. עורכת הדין לורי גייזלר, שייצגה את אירית רחמים, מסרה ל-TMI: "איני מגיבה לחיים הפרטיים של לקוחותיי".
 
כזכור, לאחרונה התראיינה אירית רחמים, שעברה שנה קשה מאוד, אחרי הפרידה מעמוס לוזון, ואחרי שהייתה בצל פרשת סרטון המין שלו שהודלף וגם היא עצמה הרגישה את האבל במלחמת 'חרבות ברזל', לפודקאסט הברזייה, שם היא התייחסה לשלל נושאים.
על פירוק החבילה מלוזון סיפרה: "הפרידה התרחשה לפני שמונה או תשעה חודשים אבל הסדקים התחילו עוד לפני כן. עברתי כמה אירועים לא פשוטים שלא אספר עליהם עכשיו והחלטתי על פרידה. היא לא הייתה קלה אבל אני מאוד גאה בדרך שלי, שלא נסחפתי אחרי תכתיבים והייתי נאמנה לעקרונות ולערכים שלי". 
היא הוסיפה: "אני שומרת המון כבוד לזוגיות ולימים היפים שעברנו אני ועמוס, ימים מצחיקים, של אהבה, הוא היה בשביל הילדים שלי עולם ומלואו, גם עבורי. כל מה שחלמתי עליו בלילה - היה לי בבוקר. אבל זה לא הכול בחיים. האירוע האחרון שקרה לי איתו היה משהו שלא מצאתי לו מקצה שיפור והחלטתי שזה הצעד. כולם רוצים לדעת מה קרה אבל אנחנו אחרי, אני כבר בעולם אחר"
לסיום סיפרה: "האם אנחנו בקשר? רק דרך עורכי דין. היה קשר בתחילת המלחמה, רק לשאול 'מה שלומך', אבל היום זה נטו מול עורכי הדין. מאוד כואב אבל אין מה לעשות. אני תמיד בעד שלום בית, אבל כשלא טוב, קמים והולכים, לא נשארים בכל מחיר. אני אומרת להמון נשים – אל תפחדו ותאזרו אומץ".
על סרטון המין שהודלף: "זה היה דבר מאוד חשוך בעיניי. כאב לי מה שקרה לו, אבל אחר כך כשהוא וכל הסביבה שלו חשבו שזו אני, זו הייתה עוגמת הנפש הכי קשה. אני והילדים נחקרנו, לא ישנתי, פגעו בי. עברתי טראומה. אבל בוא לא נכנס לזה, זה מאחורי. הוא בעולם אחר ואני בעולם אחר לגמרי. הכאב היה כשהייתי בזוגיות, היו דברים יותר קשוחים שאני לא רוצה לדבר עליהם".
"כאב לי על הבחורה שבסרטון ועליו ואז פתאום הכדור התגלגל אליי, אז כבר הייתי במגננה. ישבתי ובכיתי בבית, ואני והילדים לא יצאנו ממנו. אני אשת ציבור, יש לי עסקים, בית ספר. זה פגע בי המון. בסוף גילו מי היו האחראים. היינו זוג עם עליות ומורדות, הייתה אהבה גדולה. אומרים 'נבר סיי נבר', אבל אין סיכוי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רחמים
    מנו 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיים החדשים שלה החברות והבילויים עם אסייג אופירה חחח
    סגור
  • 4.
    אירית רחמים
    מיכל 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החזקת מעמד שמונה שנים בזוגיות .מגיע לך צלש.זוגות נפרדים מחמת המיאוס.עכשיו לעמוס לוזון יש הרבה כסף והוא יכול להשיג מה שהוא רוצה.היית צריכה להיות מוכנה לפיקוד ולא להיות מופתעת.
    סגור
  • 3.
    לא מבין מי זה מה, נראה לי זבל (ל"ת)
    the kaki maker 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרצוף תחת מתוח כמו קוף אורנגוטנג מגילה את מי הם מענינים
    סגור
  • 1.
    אז מה ההסכם?
    ליצן 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ליצנים
    סגור
  • את מי מעניין מה קורה אצלה במיטה
    שמוליק 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכלל לא מעניינת
    סגור