רכילות עסקית

בנק מרכנתיל ביוזמה מפתיעה: "לא מוותרים, יכולים וממשיכים"

בכנס של עמותת "משאבי אנוש ישראל" בהשתתפות כ-2,000 איש, הציגה נורית אלדן, מנהלת מחלקת למידה ופיתוח ארגוני בבנק מרכנתיל דיסקונט, את פרויקט "בנקאי העתיד". בסוף האירוע, התקיים טקס חלוקת פרסים בתחרות המצוינות אליה הוגשו 130 עבודות של ארגונים מהבולטים במשק הישראלי
מערכת ice | 
נורית אלדן (צילום יח"צ מרכנתיל, מערכת אייס)
בכנס של עמותת "משאבי אנוש ישראל" בהשתתפות כ-2,000 איש, הציגה נורית אלדן, מנהלת מחלקת למידה ופיתוח ארגוני בבנק מרכנתיל דיסקונט, את פרויקט "בנקאי העתיד" בפני אנשי קהילת משאבי האנוש בישראל. הכנס התקיים בהיכל התרבות בתל אביב בהשתתפות אנשי ונשות משאבי אנוש ממאות ארגונים.
הכנס התקיים בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג, ומשתתפיו נטלו  חלק פעיל בהרצאות מעניינות מפיהם של מומחים ואנשי השעה מארגונים שונים. בסוף האירוע, התקיים טקס חלוקת פרסים בתחרות המצוינות אליה הוגשו 130 עבודות של ארגונים מהבולטים במשק הישראלי.
 
"קהילת משאבי ישראל" הינה קהילה שמובילה מצוינות בתחום משאבי אנוש, חדשנות ולמידה.  בנק מרכנתיל זכה בציון לשבח על פרויקט "בנקאי העתיד". נורית אלדן, מנהלת מח' למידה ופיתוח ארגוני הציגה את הפרויקט. ד"ר שלומית קמינקא ראש הקהילה ציינה: "למרות המלחמה, לא משנה מה המצב וכמה מורכבת המציאות שבחוץ, עלינו לזכור - אנחנו לא מוותרים, יכולים וממשיכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה