רכילות עסקית

הכנס השנתי של ענקית הסייבר - מי היה האורח המפתיע?

אריק זאבי השתתף בכנס השותפים השנתי של חברת קראודסטרייק. באירוע נחשפו החידושים הצפויים בפלטפורמת הסייברסקיורטי פאלקון. במהלך האירוע העביר המדליסט האולימפי הרצאה למשתתפים בנושא "לנצח את קרבות היום-יום" 
מערכת ice | 
כנס קראודסטרייק (צילום יניב כאדר)
כנס השותפים של חברת קראודסטרייק (CrowdStrike) התקיים השבוע, כך פורסם בהודעה לתקשורת. האירוע נערך על ידי חברת ההפצה CMS. חברת קראודסטרייק ידועה בזכות פלטפורמת אבטחת הסייבר שלה הנקראת פלקון. "המערכת מעניקה את קו ההגנה הראשון והמשמעותי ביותר מול איומי סייבר מודרניים", כך נמסר בהודעת החברה. 
באירוע השתתף הג'ודקא, סגן אלוף העולם בג'ודו ומדליסט אולימפי, אריק זאבי. במהלך האירוע העביר זאבי הרצאה בשם "לנצח את קרבות היום-יום". ההרצאה נועדה לשיפור ההתמודדות של מנהלי תשתיות, אבטחת מידע וCISO עם אתגרי היום-יום ומתקפות בעולם הסייבר. במהלך הרצאתו הדגיש את חשיבות ההתמדה גם ברגעים קשים: "דווקא עכשיו הכי חשוב לדעת להתאושש ולהמשיך הלאה". 
אריק זאבי בכנס
הרצה על ניצחון. אריק זאבי בכנס קראודסטרייק (צילום: יניב כאדר)
 
האירוע התקיים על בצל חשש מסוים בציבור מפני מתקפת סייבר אפשרית מצד איראן. איומי סייבר שונים נחשפו בתקופה האחרונה. כך למשל פורסם ב-ice כי קבוצת Handala טוענת כי שלחה הודעות טקסט ל-500 מספרים ישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה