רכילות עסקית

דני רופ בעסקת נדל"ן: איפה נמצא פרויקט הענק בו השקיע?

דני רופ ישקיע בפרויקט בשם Bloomer מטעם בית השקעות אינווסטו קפיטל אשר יוקם בפלורידה, במסגרתו החברה תקים בתים פרטיים על קרקעות רבות במדינה שבדרום מזרח ארה"ב. רופ מסר: " מאמין ששיתוף הפעולה שלנו יהיה מעולה ויסייע לרבים להשקיע באופן חכם וטוב יותר"
מערכת ice |  4
דני רופ (צילום יעל צור, shutterstock)
דני רופ, החזאי המוכר ביותר לכל בית בישראל אשר לאחרונה הצטרף לצוות ערוץ 14, החל להשקיע בתקופה האחרונה בפרויקטים נדל"ניים בארה"ב בהובלת בית ההשקעות אינווסטו קפיטל. כעת מתברר כי הוא ייקח חלק בפרויקט נוסף בשם Bloomer אשר יוקם בפלורידה, במסגרתו החברה תקים בתים פרטיים על קרקעות רבות במדינה שבדרום מזרח ארה"ב.
מדובר בפעם הראשונה בה רופ נכנס להשקעות נדל"ן בסדר גודל שכזה, והוא למעשה ישמש לא רק כמשקיע בפרויקט – אלא גם כפרזנטור. הקרקעות נרכשו ב-7 ערים מרכזיות בפלורידה, במחירים אטרקטיביים.
 
סמוך להגשת המועד לקבלת היתר בנייה, מגייסת החברה כספי משקיעים כדי להתחיל את הליך הבנייה ובסופו, נמכרים הבתים לרוכשים אמריקאים, כאשר בתום המכירה הכספים מחולקים למשקיעים. פירמת ההשקעות אינווסטו הקימה וסיימה כבר מספר פרויקטים כאלה, כשהביקוש אליהן נובע ממשך הזמן הקצר יחסית של ההשקעה - כשנה, יחד עם האופק הקצר והוודאות הגבוהה בשל הביקושים הגבוהים הקיימים בשוק בפלורידה.
דני רופ: "מהרגע הראשון הרגשתי חיבור חזק מאוד לערכים שמקדמת אינווסטו בהשקעות שלה, שכוללים אמינות, מקצועיות וחשיבה לטווח הארוך. במהלך השנים, קיבלתי לא מעט הצעות להיכנס להשקעות בארץ ובחו"ל, אבל משהו שם לא הרגיש לי נכון, עם אינווסטו זה היה אחרת. אני מאמין ששיתוף הפעולה שלנו יהיה מעולה ויסייע לרבים להשקיע באופן חכם וטוב יותר, תוך הקפדה על שקיפות מירבית לכל אורך הדרך".

מימין לשמאל: אוהד ארד, דני רופ, נועם שפטלר (צילום: אינווסטו)
אינווסטו קפיטל, הוקמה על ידי אוהד ארד ונועם שפלטר, ותחת ניהולה פרויקטים רבים ומשמעותיים, כגון: הטיילת החדשה של ניו-יורק, מרכזים מסחריים בכל רחבי מזרח ארה"ב, מתחמי מגורים ובנייני משרדים, קרקעות לפיתוח ומאות בתים בבנייה חדשה, במדינות שונות בארה"ב, ביניהן: ניו יורק, פלורידה, קליפורניה, אוהיו, טקסס, אילינוי, דרום קרוליינה, אינדיאנה, וורמונט, ובנוסף פרוייקטים גם בפורטוגל וישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עבודה בענים
    טלי 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר נפשו וכספו ירחק והמבין יבין!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    דני החזאי מגיש
    יניב 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אוהב את ההגשה שלו בטלוויזיה, יש לו לפעמים יציאות חסרי טאקט כאלה שזה לפעמים מביך לראות אותו.
    סגור
  • 1.
    השקעה בנדל"ן
    דליה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין... או שזה עוד גימיק
    סגור
  • אמיתי לגמרי. מוזמן אלינו ונספר לך על ההשקעה (ל"ת)
    אינווסטו קפיטל 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור